طراحی وان پلاس نورد CE 3 به طور کامل فاش شد

امروز تصاویر واقعی میان‌رده جدید وان پلاس در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی آن را در همه زوایا نشان می‌دهد.

طراحی وان پلاس نورد CE 3 به طور کامل فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ، انتظار می‌رود وان پلاس در ماه ژوئیه سال جاری میلادی از میان‌رده جدید خود موسوم به وان پلاس نورد CE 3 رونمایی کند. در این راستا، شایعات مختلفی تا به امروز بخشی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند و همچنین تصاویر رندری رسمی نیز از این میان‌رده به اشتراک گذاشته شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از وان پلاس نورد CE 3 در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی این گوشی را در همه زوایا نشان می‌دهد.

طبق این تصاویر واقعی، وان پلاس نورد CE 3 از پنل پشتی براق بهره می‌برد که به نظر می‌رسد از جلای سبز رنگ برخوردار است. در فریم کناری نیز کلید پاور قرار دارد که با سنسور انگشت نیز ادغام شده است. پنل جلویی نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌ نسبتا زیاد در بخش پایین است که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند پنل 6.7 اینچی IPS ال‌‌سی‌دی با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

شایان ذکر است استفاده وان پلاس از نمایشگر ال‌سی‌دی برای میان‌رده جدید خود مقداری عجیب به نظر می‌رسد چرا که نسل قبلی این گوشی یعنی وان پلاس نورد CE 2 از نمایشگر اولد بهره می‌برد. همانطور که در رندرها نیز مشاهده کرده بودیم، در پنل پشتی وان پلاس نورد CE 3 دو حلقه دوربین جای گرفته است که در حلقه بالایی دوربین اصلی و در حلقه پایینی نیز دو سنسور دیگر قرار گرفته است.

در نهایت باید اشاره کرد براساس گزارش‌های قبلی، وان پلاس نورد CE 3 به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی تامین خواهد شد. با توجه به این موضوع، سخت‌افزار وان پلاس نورد CE در مقایسه با تراشه دایمنسیتی 900 نسخه قبلی پسرفتی کامل محسوب می‌شود چرا که تراشه اسنپدراگون 695 از عملکرد پردازشی ضعیف‌تری برخوردار است. 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما