وان پلاس ۱۱ را در همه زوایا و در تصاویر واقعی جدیدی تماشا کنید

پرچمدار جدید برند وان پلاس فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

وان پلاس ۱۱ را در همه زوایا و در تصاویر واقعی جدیدی تماشا کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، گوشی پرمیوم پرچمدار وان پلاس برای سال 2023 یعنی وان پلاس ۱۱ قرار است فردا مصادف با 14 دی (4 ژانویه) برای بازار چین معرفی شود. به علاوه، این گوشی پرچمدار در تاریخ 18 بهمن برای بازار جهانی معرفی خواهد شد و در دسترس کاربران کشورهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. حالا در فاصله تنها یک روز مانده به رونمایی رسمی وان پلاس ۱۱، تصاویر واقعی جدیدی از این گوشی منتشر شده است که آن را در همه زوایا نشان می‌دهد.

تصاویر واقعی جدید وان پلاس توسط کاربری در چین به اشتراک گذاشته شده است و این گوشی را در یک فروشگاه فیزیکی رسمی و در میزهای نمایش نشان می‌دهد. مطابق انتظار، وان پلاس 11 حاضر در تصاویر با طراحی رندرها و تصاویر واقعی دیگر این گوشی که قبلا منتشر شده است یکسان است و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد. در این راستا، پنل پشتی وان پلاس ۱۱ میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل است که در آن سه سنسور با فلاش LED قرار گرفته است. به علاوه، ماژول دوربین این گوشی با یک نوار فلزی تا فریم کناری امتداد یافته است.

در پنل جلویی نیز نمایشگر با لبه‌های خمیده جای گرفته است که با ناچ حفره دوربین سلفی همراه شده است. شایان ذکر است که ناچ حفره در سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. طبق شایعات قبلی، وان پلاس ۱۱ از نمایشگر سوپر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 100 واتی تامین خواهد شد. ساختار دوربین وان پلاس 11 نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس 11 به اندروید 13 مجهز خواهد بود که برای بازار چین و بازار جهانی به ترتیب با رابط کاربری ColorOS 13 و OxygenOS 13 عرضه خواهد شد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل دو رنگ سبز و مشکی خواهد بود. شایعه شده است که وان پلاس 11 در سه کانفیگ رم 12 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی، رم 16 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی / حافظه داخلی 512 گیگابایتی برای بازار چین عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که کانفیگ‌های وان پلاس 11 برای بازار جهانی ممکن است متفاوت باشد. 

 

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما