گلکسی اس ۲۳ اولترا با رم ۱۲ گیگابایتی در بنچمارک‌ها ظاهر شد

در فاصله کمی که به معرفی پرچمداران سامسونگ مانده، اکنون نسخه برتر این سری در گیک‌بنچ رویت شده است.

گلکسی اس ۲۳ اولترا با رم ۱۲ گیگابایتی در بنچمارک‌ها ظاهر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ، سامسونگ قرار است به زودی از سری گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده و انتظار می‌رود این شرکت، خبرهای خوبی را با این خانواده به ارمغان بیاورد. دستگاه‌هایی که انتظار می‌رود در ماه فوریه از سوی این شرکت معرفی شوند، پر زرق و برق نبوده اما پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ تمام تلاش خود را بهبود تجربه کاربری انجام داده است. انتظار می‌رود پرچمدارهای جدید سامسونگ با عملکرد بهتر، مدیریت حرارت بهتر، فضای ذخیره‌سازی بالاتر در نسخه پایه، دوربین‌های بهبود یافته و عمر باتری بهبود یافته همراه شوند. اما با این حال، پرچمداران جدید سامسونگ از رم بالاتری برخوردار نخواهند شد.

اکنون بالاترین نسخه گلکسی اس ۲۳ اولترا در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و تأیید می‌کند این گوشی دارای رم ۱۱۲ گیگابایتی است. به نظر می‌رسد این دستگاه که بار پردازشی آن بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است، از اندروید ۱۳ بهره می‌برد. در تست عملکرد پردازنده در بخش تک‌هسته‌ای، این گوشی توانسته امتیاز ۱۴۹۵ و در بخش چند هسته‌ای، امتیاز ۴۶۴۷ را کسب کند. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۲۳ اولترا امتیاز کمتری در مقایسه با سایر گوشی‌های بهره برده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کسب کرده است. با این حال، سایر موارد آن مشابه بقیه گوشی‌های بهره برده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مانند ویوو ایکس ۹۰ پرو و iQOO ۱۱ پرو است.

بر اساس گزارش‌ها، سری گلکسی اس ۲۳ دارای نمایشگری روشن‌تر حتی برای نسخه استاندارد این خانواده خواهد بود. همچنین شایعات می‌گویند که دستگاه‌های این سری یک راه‌حل خنک‌کننده بهبودیافته را دریافت کرده که می‌تواند منجر به عملکرد بهتر دستگاه در طولانی مدت شود. طبق گزارش‌ها، سامسونگ ترجیح داده از نسخه پیشرفته اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با سرعت کلاک ۳.۳۶ گیگاهرتز برای هسته پردازنده اصلی خود (Cortex-X3) استفاده کند.

در گذشته، ثابت شده که گوشی‌های سامسونگ که از تراشه اگزینوس برخوردار بودند نتوانستد عملکردی مانند نسخه اسنپدراگون از خود بر جای بگذارند. در سال ۲۰۲۲، سامسونگ نسخه‌های اسنپدراگون بیشتری از سری گلکسی اس ۲۲ رو به سراسر جهان ارسال کرد. اما حتی گلکسی اس ۲۲ اولترا با اسنپدراگون ۸ نسل یک نیز مشکلاتی مانند گرمایش بیش از حد مواجه بود که منجر به افت عملکرد در استفاده‌ها طولانی مدت می‌شد. امیدواریم سری گلکسی اس ۲۳ بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، زیرا اسنپدراگون ۸ نسل ۲ توانسته عملکرد بسیار خوبی را در سایر گوشی‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته از خود بر جای بگذارد. در ادامه تصویر نتایج بنچمارک این گوشی را مشاهده خواهیم کرد.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما