وان پلاس 11R احتمالا تا ماه مه معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - تولید انبوه میان‌رده وان پلاس به تازگی در هند آغاز شده است و به نظر می‌رسد تا دو ماه دیگر در این کشور رونمایی خواهد شد.

وان پلاس 11R احتمالا تا ماه مه معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ، اولین پرچمدار برند وان پلاس برای سال 2023 یعنی وان پلاس ۱۱ چندی پیش در چین معرفی شد و همچنین این گوشی قرار است در تاریخ ۷ فوریه مصادف با ۱۸ بهمن برای بازارهای جهانی رونمایی شود. در این راستا، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که این برند چینی یک پرچمدار دیگر نیز قصد دارد معرفی کند که احتمالا وان پلاس 11R نام خواهد داشت. مشخصات فنی این گوشی قبلا توسط افشاگری فاش شده یود و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، زمان رونمایی احتمالی وان پلاس 11R لو رفته است و نام آن نیز در وبسایت رسمی برند وان پلاس دیده شده است.

وبسایت 91Mobiles با ذکر اطلاعاتی از افشاگری به نام Mukul Sharma ادعا کرده است تولید انبوه وان پلاس 11R در کشور هند آغاز شده است و احتمالا این گوشی هوشمند در ماه آوریل و یا مه سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد وان پلاس بعد از عرضه جهانی وان پلاس ۱۱ زمان رونمایی دقیق وان پلاس 11R را اعلام کند. همچنین این وبسایت با گردش در کد‌های وبسایت رسمی وان پلاس موفق شده است تا نام گوشی وان پلاس 11R را استخراج کند که به نوعی وجود آن را رسما تایید می‌کند. البته مشخصات فنی وان پلاس 11R در وبسایت این گوشی قرار نگرفته بود. 

شایان ذکر است گزارش‌های قبلی لیست مشخصات فنی کامل وان پلاس 11R را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. طبق این گزارش‌ها، گوشی جدید وان پلاس با شناسه مدل CPH2487 از نسخه ضعیف شده تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد. سخت‌افزار این گوشی همچنین با سه نسخه حافظه رم ۸، ۱۲و ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت همراه خواهد بود.

پنل جلویی وان پلاس 11R نیز میزبان نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. در پنل پشتی وان پلاس 11R نیز دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. دوربین سلفی نیز احتمالا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع انرژی این مجموعه سخت‌افزاری باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی است. دستورهای نرم‌افزاری نیز توسط اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری OxygenOS 13 اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما