نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر با نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری عرضه می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی‌های تاشو عمودی از نمایشگر بیرونی بزرگی نسبت به نسل قبلی بهره می‌برند. مدتی قبل یکی از افشاگران مشهور به نام Ice Universe اعلام کرد که گلکسی زد فلیپ ۵ از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری استفاده می‌کند.

نسل بعدی گوشی تاشو موتورولا ریزر با نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازدیجی کالامگ ،زد فلیپ ۴ از نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد ولی اندازه‌ی نمایشگر بیرونی نسل بعدی بزرگ‌تر ۳.۲ اینچ خواهد بود. از سوی دیگر بر اساس رندرهای فاش شده از نسل جدید موتورولا ریزر، اندازه‌ی نمایشگر بیرونی این گوشی هم به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

همانطور که می‌توانید ببینید، تقریبا تمام فضای نیمی از پنل پشتی گوشی موتورولا ریزر توسط نمایشگر پوشانده شده است. با وجود اینکه اندازه‌ی دقیق این نمایشگر ذکر نشده، ولی بدون شک نسبت به نمایشگر ۲.۷ اینچی مدل ۲۰۲۲ بسیار بزرگ‌تر است. در یکی از این رندرها، می‌توانیم ببینیم رابط کاربری در این نمایشگر چگونه ارائه می‌شود. طبیعتا زمانی که نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر باشد، کاربران بدون نیاز به باز کردن گوشی می‌توانند کارهای بیشتر را انجام دهند.

موتورولا ریزر

در همین زمینه برای یادآوری باید بگوییم که اولین آیفون با نمایشگر ۳.۵ اینچی راهی بازار شد. این یعنی به‌زودی شاهد گوشی‌های تاشویی خواهیم بود که نمایشگر بیرونی آن‌ها از نمایشگر اصلی گوشی‌های هوشمند اولیه بزرگ‌تر خواهد بود. در چند سال اخیر استقبال از گوشی‌های تاشو به طور آهسته و پیوسته افزایش یافته ولی این گوشی‌ها هنوز نتوانسته‌اند به طور گسترده مورد استقبال قرار بگیرند. باید ببینیم آیا افزایش رقابت بر سر این گوشی‌ها در سال ۲۰۲۳ منجر به کاهش قیمت و افزایش استقبال از آن‌ها می‌شود یا نه.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما