ویوو X‌ فولد ۲ اولین گوشی تاشو بازار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - امروز در طی گزارشی جدید مشخصات فنی نسل جدید گوشی تاشو ویوو فاش شد.

ویوو X‌ فولد ۲ اولین گوشی تاشو بازار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ، ویوو اولین گوشی تاشو خود موسوم به ویوو X فولد را در ماه آوریل سال گذشته میلادی معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی یعنی ویوو X فولد ۲ قرار است به زودی و به عنوان اولین گوشی تاشو جهان با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل دو روانه بازار شود. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز بخشی از مشخصات فنی احتمالی ویوو X فولد ۲ فاش شده است که بهبودهای خوبی نسبت به نسل قبلی را نشان می‌دهد. 

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station‌ در دسترس کاربران قرار گرفته است، ویوو X فولد ۲ به همراه تراشه قدرتمند کوالکام از باتری ۴۸۰۰ میلی‌امپر ساعتی نیز بهره خواهد برد. در مقایسه با باتری ویوو X فولد و ویوو X فولد پلاس، ظرفیت باتری گوشی تاشو جدید این برند چینی به ترتیب حدود ۲۰۰ و ۷۰ میلی‌امپر ساعت بیشتر شده است. خوشبختانه سرعت شارژ ویوو X‌ فولد ۲ نیز بهبود قابل توجهی خواهد داشت و حالا این گوشی با شارژ ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد. ویوو X فولد و ویوو X‌ فولد پلاس نیز به ترتیب از سرعت شارژ ۶۶ واتی و ۸۰ واتی برخوردار است. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فولد پلاس نیز نسخه بهبودیافته ویوو X فولد با تراشه بهتر، سرعت شارژ بالاتر و رنگ اختصاصی قرمز محسوب می‌شود. در این راستا، ویوو X‌ فولد پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و شارژ ۸۰ واتی برخوردار است در حالی که ویوو X فولد به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و شارژ ۶۶ واتی مجهز است. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما