گوشی تاشو وان پلاس احتمالا نسخه ری‌برند اوپو فایند N2 نخواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ -وان پلاس در سه‌ماهه سوم جاری میلادی از گوشی تاشو خود رونمایی خواهد کرد.

گوشی تاشو وان پلاس احتمالا نسخه ری‌برند اوپو فایند N2 نخواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،وان پلاس در طی رویداد معرفی گوشی پرچمدار خود یعنی وان پلاس ۱۱ از فرصت استفاده کرد و رسما اعلام کرد که اولین گوشی تاشو این برند چینی در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی از راه خواهد رسید. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده،‌ امروز افشاگری برجسته اطلاعاتی را پیرامون گوشی تاشو وان پلاس در اختیار کاربران قرار داد. 

در این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، بار دیگر تاکید شده است که اولین گوشی تاشو وان پلاس در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. در این راستا، گوشی تاشو وان پلاس در بین بازه زمانی ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر رونمایی خواهد شد. به علاوه، این افشاگر ادعا کرده است که گوشی تاشو وان پلاس به نمایشگر داخلی با رزولوش تصویر 2K مجهز خواهد بود. با توجه به این موضوع، طراحی کلی این گوشی مشابه گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود.

شایان ذکر است نمایشگر 2K گوشی تاشو وان پلاس نشان می‌دهد این گوشی احتمالا نسخه ری‌برند شده اوپو فایند N2 نخواهد بود و به عنوان یک دستگاه مستقل عرضه خواهد شد. برای مقایسه، اوپو فایند N2 به نمایشگری با رزولوشن تصویر ۱۷۹۲ در ۱۹۲۰ مجهز است که بیشتر به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس نزدیک است. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که احتمال دارد گوشی تاشو وان پلاس از نظر دیگر مشخصات فنی مانند تراشه به کار رفته و سیستم دوربین مشابه اوپو فایند N2 باشد. به هر روی، تا رونمایی و عرضه گوشی تاشو وان پلاس زمان زیادی باقی مانده است و به احتمال زیاد در طی ماه‌های آینده گزارش‌های بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما