تبلت وان پلاس پد نقطه ورود OnePlus به دنیای تبلت ها

اقتصاد ۱۰۰ -همانطور که انتظار می‌رفت، وان پلاس اولین تبلت خود را با نام ساده “پد” امروز عرضه کرد. یک پیشنهاد جدید در بخش تبلت‌های رده بالا با چیپست Dimensity 9000، به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1.

تبلت وان پلاس پد نقطه ورود OnePlus به دنیای تبلت ها

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،در جلوی تبلت وان پلاس پد، یک صفحه نمایش غیرعادی با نسبت تصویر 7:5 را مشاهده می‌کنیم (صفحه‌ای که بین 3:2 و 4:3 قرار دارد). ابعاد این یک صفحه نمایش 11.61 اینچ است و از نمایشگر نوع 2800x2000px IPS LCD با نرخ تازه سازی متغیر بهره می‌برد که میزان آن تا 144 هرتز می‌رسد.

تبلت وان پلاس پد

میزان روشنایی پنل به 500 نیت می‌رسد و کنتراست 1400:1 را ارائه می‌هد. OnePlus اعلام کرده که حاشیه های نازک به این دستگاه اجازه می‌دهد تا نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ای معادل 88.14 درصد را داشته باشد.

تبلت وان پلاس پد

در پشت آن نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی که قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد، دیده می‌شود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی 1080p در جلو نیز وجود دارد. تبلت وان پلاس پد دارای چهار بلندگو است، برای هر گوشه‌ی تبلت یکی، با پشتیبانی از Dolby Atmos. صفحه نمایش آن نیز از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

یک باتری 9510 میلی آمپری در داخل وان پلاس پد وجود دارد که برای 14 ساعت و نیم پخش ویدئو و 1 ماه حالت آماده به کار مناسب است. این تبلت با سرعت 67 وات SuperVOOC شارژ می‌شود و OnePlus مدت زمان شارژ کامل این دستگاه را تنها 80 دقیقه اعلام کرده است. OnePlus انتقال یکپارچه بین گوشی‌های هوشمند وان پلاس و وان پلاس پد را در دسترس قرار داده است، از جمله گزینه‌ای برای تبلت جهت استفاده از اتصال شبکه تلفن برای دسترسی به اینترنت.

تبلت وان پلاس پد در یک رنگ سبز منطبق با گوشی هوشمند وان پلاس 11 و حکاکی “Star Orbit” عرضه می‌شود که خطوط حکاکی شده در پنل پشتی آلومینیومی ماشینکاری شده CNC را ایجاد می‌کند که از دوربین عقب سرچشمه می‌گیرند.

تبلت وان پلاس پد

تبلت وان پلاس پد

ضمن اینکه می‌توان یک صفحه‌کلید مغناطیسی اضافی، یک قاب Folio و OnePlus Stylo (قلمی برای یادداشت‌برداری و طراحی روی OnePlus Pad) را به عنوان لوازم جانبی این تبلت، به صورت جداگانه خریداری کرد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما