طراحی هواوی میت X3 در تصویری رندری فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -نسل جدید گوشی تاشو هواوی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

طراحی هواوی میت X3 در تصویری رندری فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،هواوی ظاهرا در حال توسعه و ساخت نسل جدید گوشی‌ تاشو خود موسوم به هواوی میت X3 است که احتمالا در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری برای بازار چین عرضه خواهد شد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی و رندرهای این گوشی هوشمند توسط یک افشاگر چینی فاش شده است. طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، هواوی میت X3 احتمالا از طراحی مشابه گلکسی زد فولد ۴ بهره خواهد برد. نمایشگر خارجی این گوشی میزبان ناچ حفره دوربین سلفی است که در مرکز آن قرار گرفته است. 

نکته عجیب طراحی هواوی میت X3‌ فقدان دوربین سلفی در نمایشگر داخلی است. در این راستا، این افشاگر ادعا کرده است که هیچ دوربینی در نمایشگر داخلی گوشی تاشو هواوی به کار نخواهد رفت. به علاوه، شایعه شده است که این گوشی تاشو محصولی نازک و سبک‌وزن خواهد بود که در دست گرفتن آن به نسبت دیگر گوشی‌های تاشو آسان‌تر خواهد بود. پنل پشتی هواوی میت X3 نیز میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود که احتمالا در آن سه سنسور دوربین قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است که Digital Chat Station‌ بدون ذکر اندازه نمایشگر خارجی و داخلی هواوی میت X3 ادعا کرد که نمایشگر داخلی این گوشی تاشو از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی خواهد کرد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که احتمالا به دلیل‌ تحریم‌های ایالات متحده تنها از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد. انرژی موردنیاز هواوی میت X3 به وسیله باتری ۴۸۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی تامین می‌شود. جزیره دوربین این گوشی نیز در خود سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766، لنز فوق عریض IMX688 و سنسور پریسکوپی IMX351 جای خواهد داد.  

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی،‌ هواوی میت X3 از اخرین نسخه سیستم عامل HarmonyOS بهره خواهد برد و از قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، یک گزارش دیگر ادعا کرد تولید انبود این گوشی تاشو از ماه مارس آغاز خواهد شد و در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما