سری هواوی P60 احتمالا در طی رویداد MWC پیش رو رونمایی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - هواوی احتمالا ماه آینده میلادی از سری پرچمدار نسل بعدی خود پرده‌برداری خواهد کرد.

سری هواوی P60 احتمالا در طی رویداد MWC پیش رو رونمایی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، هواوی در نظر دارد به زودی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری هواوی P60 رونمایی کند. به علاوه، برخی از شایعات نیز اذعان داشته‌اند که هدفون جدید هواوی فری‌بادز پرو ۲ پلاس نیز همراه با این سری پرچمدار معرفی خواهد شد. اگر گزارش‌های پیرامون سری هواوی P60 درست باشد، می‌توان انتظار داشت که این سری پرچمدار با تغییرات گسترده‌ای در زمینه طراحی، مشخصات فنی و قابلیت‌های نرم‌افزاری همراه شوند. حالا به تازگی شایعه‌ای منتشر شده است که خبر از رونمایی سری هواوی P60 در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) ۲۰۲۳ بارسلونا می‌دهد. 

براساس این گزارش، چندین افشاگر در شبکه اجتماعی Weibo پست‌های مختلفی را درباره سری هواوی P60 به اشتراک گذاشته‌اند که به بررسی طراحی و زمان رونمایی این سری پرچمدار پرداخته است. در این راستا، یکی از این افشاگرها ادعا کرده است که مراحل طراحی سری پرچمدار هواوی P60 به اتمام رسیده است و در فاز نهایی قرار دارد. از تغییرات طراحی این سری گوشی‌های هوشمند می‌توان به ظاهر جدید ماژول دوربین و پنل پشتی چرمی اشاره کرد.

طبق گفته‌های یک افشاگر دیگر، هواوی احتمالا در رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) پیش رو از سری هواوی P60 رونمایی خواهد کرد. البته این افشاگر تاکید کرده است که رونمایی سری پرچمدار جدید هواوی در رویداد اشاره شده زودترین زمانی است که این برند چینی قادر است از محصول خود پرده‌برداری کند. شایان ذکر است که رویداد MWC از تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند۹) آغاز خواهد شد و در ۲ مارس (۱۱ اسفند) به اتمام خواهد رسید. 

هواوی در میان‌ کاربران به تولید گوشی‌های پرچمدار با دوربین‌های قدرتمند معروف است و به نظر می‌رسد سری هواوی P60‌ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که سری هواوی P60‌ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این ترکیب دوربین قادر است توجه هر کاربری را به خود جلب کند و برای افرادی که به تجربه عکاسی و فیلمبرداری خود اهمیت می‌دهند کاملا ایده‌آل است. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری هواوی P60 شامل دو مدل P60 و P60‌ پرو خواهد بود که براساس گزارش‌های قبلی، نسخه پرو سری از نمایشگر ۶٫۶ اینچی QHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم تامین خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما