کاربران از خرابی نمایشگر گلکسی زد فولد 3 پس از اتمام گارانتی خبر می‌دهند

اقتصاد ۱۰۰ - طبق گزارش‌های کاربران، نمایشگر گلکسی زد فولد 3 آن‌ها پس از پایان دوره گارانتی بدون سقوط از ارتفاع، خراب شده است.

کاربران از خرابی نمایشگر گلکسی زد فولد 3 پس از اتمام گارانتی خبر می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، ظاهراً تعدادی از کاربران گلکسی زد فولد 3 می‌گویند نمایشگر گوشی تاشوی آن‌ها خراب شده است و این مشکل زمانی بدتر می‌شود که این اتفاق پس از اتمام دوره گارانتی رخ داده است. درنتیجه، حالا گزینه‌های زیادی پیش روی صاحبان این گوشی گران‌قیمت وجود ندارد.

به گزارش PhoneArena، یکی از مالکان گلکسی زد فولد 3 در پیامی به این وب‌سایت اعلام کرده است که نمایشگر گوشی او بدون اینکه حتی یک بار روی زمین بیفتد، خراب شده است. تصویر این دستگاه نشان می‌دهد که این خرابی در وسط صفحه نمایش رخ داده است. صاحب این گوشی می‌گوید این اتفاق درحالی افتاده است که او همچنان درحال پرداخت اقساط خرید این گوشی بوده و گارانتی آن هم به اتمام رسیده است.

هزینه تعمیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 بسیار بالاست

این کاربر می‌گوید زمانی که با سامسونگ تماس گرفت، او را به شرکت UBreakiFix ارجاع دادند و اعلام شد که هزینه تعویض نمایشگر  800 دلار  است. این رقم معادل 73 درصد قیمت خود گوشی خواهد بود.

کاربر دیگری در ردیت به نام Snoo ماه گذشته گفته بود که پس از 15 ماه استفاده محتاطانه از گلکسی زد فولد 3 شاهد خرابی نمایشگر داخلی موبایل خود شده است. در آن نمونه هم نمایشگر گویی از وسط صفحه شکسته بود. Snoo نوشته بود:

«پس از 15 ماه، دستگاه را باز کردم تا گوشی را به دوستم نشان بدهم و درحالی‌که دستگاه تقریباً باز شده بود، صدای شکستن را از وسط آن شنیدم (موبایلم سقوط نکرده بود). سمت راست صفحه دیگر ورودی‌های لمسی را تشخیص نمی‌دهد، اما سمت چپ کار می‌کند. همین الان هزینه تعمیر را دیدم و شوکه شدم. خیلی ناراحتم چون عاشق این گوشی بودم و صادقانه بگویم که به‌ندرت آن را باز می‌کردم؛ شاید هفته‌ای 2-3 بار.»

یک کاربر دیگر در ردیت به نام Mizderrung می‌گوید گوشی او هم از وسط خراب شده است. البته گوشی او هنوز گارانتی دارد و دستگاه را برای تعمیر به سامسونگ تحویل داده است. بااین‌حال، بعد از چند روز به او اعلام شده که روی نمایشگر چند پیکسل خراب پیدا کرده‌اند و به همین خاطر خدمات گارانتی شامل حال او نمی‌شود. درنتیجه، این کاربر هم حالا باید حدود 700 دلار بابت تعمیر دستگاه خود هزینه بپردازد.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما