با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت در گلکسی اس ۲۳ سامسونگ خداحافظی کنید

یک افشاگر توییتری لیستی از گزینه‌های رم و حافظه ذخیره‌سازی سری گلکسی اس ۲۳ را منتشر کرده که نشان می‌دهد حافظه پایه این سری از گوشی های سامسونگ، از ۲۵۶ گیگابایت شروع خواهد شد.

با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت در گلکسی اس ۲۳ سامسونگ خداحافظی کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،بر طبق آخرین شایعات، سامسونگ تمام گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۳ را با حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد کرد. به گفته یک افشاگر توییتری، گزینه ۱۲۸ گیگابایتی دیگر برای سری جدید گوشی‌های سامسونگ استفاده نخواهد شد، به این معنی که نسخه رم ۸ گیگابایتی برای گلکسی اس ۲۳ اولترا وجود نخواهد داشت و فقط رم ۱۲ گیگابایت برای این مدل در دسترس خواهد بود.

این فاش کننده فقط در مورد یک گزینه ذخیره سازی برای گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس صحبت کرده است، اما در مورد مدل اولترا سه مدل حافظه ذخیره سازی ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایت را مطرح کرده که این شبهه به وجود آمده است که آیا این گزینه‌های نهایی سری گلکسی اس ۲۳ است یا فقط گزینه‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا به طور کامل ذکر شده است.

گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس هر دو از گزینه ۸/۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شدند، اما اکنون گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس به عنوان نسخه پایه گزینه ۸/۲۵۶ را خواهند داشت. گلکسی اس ۲۳ اولترا هم سه گزینه ۱۲/۲۵۶ گیگ، ۱۲/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت/۱۲ گیگ را دارد.

تراشه‌های ذخیره سازی در پرچم‌داران سال ۲۰۲۲ دارای فن‌آوری UFS 3.1 بودند، اما انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۲۳ به UFS 4.0 روی بیاورد که سرعت خواندن ۲ برابر سریع‌تر و نوشتن متوالی ۱٫۶ برابر سریع‌تر را به ارمغان می‌آورد. همچنین ۴۶ درصد بهبود در بهره‌وری انرژی در این تکنولوژی موجب خواهد شد تا عمر باتری سلول‌های بزرگتر افزایش یابد.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما