سامسونگ در حال آزمایش One UI 5.1 روی سری گلکسی اس ۲۳ است

شرکت کره‌ای قصد دارد جدیدترین بروزرسانی رابط کاربری را برای پرچمدار بعدی خود عرضه کند.

سامسونگ در حال آزمایش One UI 5.1 روی سری گلکسی اس ۲۳ است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،بر اساس گزارشات اخیر، سامسونگ از ماه گذشته کار خود را روی رابط کاربری One UI 5.1 برای سری گلکسی اس ۲۳ آغاز کرده است. اگرچه نسخه جدید این رابط کاربری ابتدا برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه خواهد شد، اما به گزارش رسانه Sam Mobile سامسونگ در حال آزمایش فرموری جدید در سری گلکسی S22 نیز است. با توجه این موضوع و ظاهر شدن فرمور جدید S90xEXXU2CVL7 روی سرورهای سامسونگ، رابط کاربری One UI 5.1 می‌تواند مدت کوتاهی پس از عرضه سری گلکسی اس ۲۳ در دسترس خانواده گلکسی S22 قرار بگیرد.

رابط کاربری One UI 5.1 اولین بروزرسانی بزرگ سامسونگ بعد از انتشار اندروید ۱۳ برای گوشی‌های این شرکت خواهد بود. انتظار می‌رود در این بروزرسانی، شخصی‌سازی‌های بیشتری برای لاک‌اسکرین این دستگاه‌ها در دسترس باشد؛ چیزی که سامسونگ ماه‌ها پیش وعده آن را داده بود. همچنین شرکت کره‌ای ممکن است قابلیت‌های جدیدی که برای اندروید ۱۳ که قبل‌تر برای اندروید ۱۳ تدارک دیده بود را در این بروزرسانی اعمال کند.

بر طبق آخرین شایعات، سری گلکسی اس ۲۳ در تاریخ ۱ فوریه (مصادف با ۱۲ بهمن) معرفی خواهد شد. این به آن معنا بوده که گوشی‌های این خانواده، در تاریخ ۱۰ فوریه یا ۱۲ فوریه (مصادف با ۲۰ بهمن یا ۲۷ بهمن) به صورت رسمی عرضه خواهند شد. طبق روال همیشگی، نسخه اولترا این خانواده بیش از سایر دستگاه‌ها شایعات را به خود اختصاص داده است. زیرا می‌توانیم انتظار تجهیز این گوشی به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط سامسونگ را داشته باشیم. همچنین لازم به ذکر است که پیش‌تر، تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ اولترا به بیرون درز کرد.

انتظار می‌رود بار پردازشی هر سه دستگاه سری گلکسی اس ۲۳ بر دوش تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اورکلاک شده توسط Samsung Foundry باشد. هسته‌های مورد استفاده در این پردازنده دارای یک هسته X-3 با کارایی بالا بوده که در حالت کلاک سرعتی معادل ۳.۳۲ گیگاهرتز دارد. لازم به ذکر است که این هسته در نسخه معمولی این تراشه، سرعت ۳.۲ گیگاهرتزی دارد. نسخه‌های عادی این تراشه نیز توسط رقیب اصلی Samsung Foundry یعنی TSMC تولید خواهد شد. گفتنی است که هر دو نسخه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، با فرآیند ۴ نانومتری تولید خواهند شد.

در آخر، گفتنی است یک سال قبل، شایعات کنونی One UI 5.1 درباره One UI 4.1 نیز وجود داشت، زمانی که این شرکت در حال آماده‌سازی بروزرسانی برای پرچمدار بعدی خود یعنی سری گلکسی S22 بود. سپس در ماه آوریل (مصادف با ماه فروردین) شرکت کره‌ای در حال عرضه One UI 4.1 برای سری گلکسی S10 بود.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما