رنگ‌های خاص سری گلکسی اس 23 لو رفت

با نزدیک شدن به معرفی سری گلکسی S23، مشخصات جدیدی از این سری پرچمدار به بیرون درز کرده است.

رنگ‌های خاص سری گلکسی اس 23 لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، بر اساس شایعات منتشر، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس 23 که متشکل از سه دستگاه گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا بوده را در رویدادی در تاریخ ۱ فوریه (مصادف با ۱۲ بهمن) معرفی کند. طبق روند همیشگی، با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی یک دستگاه جزئیات بیشتری از آن لو می‌رود. جدیدترین مشخصات لو رفته از این سری نیز، رنگ‌های خاص آن است.

رنگ خاص همان رنگی است که در تمامی تبلیغات و برای بازاریابی دستگاه از آن استفاده می‌شود. سامسونگ هر سال یک رنگ خاص را به یک دستگاه اختصاص می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳، از طلایی روشن و طلایی صورتی به عنوان رنگ‌های خاص گلکسی اس 23 استفاده کند. همچنین گفته شده گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا نیز به ترتیب از صورتی و سبز به عنوان رنگ خاص خود بهره خواهند برد.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که تا چند هفته دیگر، سه دستگاه ذکر شده در این رنگ‌ها به روی صحنه بیایند. البته باید گفت که سامسونگ این گوشی‌ها را در رنگ‌های متعددی به فروش رسانده و رنگ‌های گفته شده، تنها رنگ خاص هستند.

با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر فاش شده بود، طراحی هر سه عضو خانواده گلکسی اس 23 مشابه گلکسی S22 اولترا خواهد بود. سه پرچمدار بعدی سامسونگ مانند پرچمدار سال گذشته، دارای حلقه‌های مجزا برای همه دوربین‌های پشتی بوده که سری جدید را به نسخه اولترا سال گذشته پیوند بزند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها نیز، بار پردازشی سری گلکسی اس 23 بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. از دیگر مشخصات مورد انتظار این سری نیز می‌توان به گوریلا گلکس ویکتوس پلاس، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و گواهی ضد آب و گردوغبار IP68 اشاره کرد. همچنین پیکربندی حافظه سری گلکسی اس 23 به شرح زیر خواهد بود:

  • رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی

همچنین احتمال دارد سامسونگ برای اینکه از رقیب خود اپل عقب فاصله نگیرد، امکان اتصال ماهواره‌ای برای مواقع اضطراری که در سری آیفون ۱۴ یافت می‌شود را به پرچمدارهای خود اضافه کند.

 

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما