شایعه: سامسونگ ظرفیت نسخه پایه سری گلکسی اس ۲۳ را ۲ برابر خواهد کرد

اطلاعات جدیدی از سری بعدی پرچمدارهای سامسونگ لو رفته است.

شایعه: سامسونگ ظرفیت نسخه پایه سری گلکسی اس ۲۳ را ۲ برابر خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،در حالی که روزبه‌روز به عرضه رسمی سری گلکسی اس ۲۳ نزدیک می‌شویم، ویژگی‌ها و مشخصات بیشتری از این خانواده به بیرون درز می‌کند. مشخصات باتری، جزئیات دوربین و نمایشگر این گوشی نیز چند روز پیش لو رفت. همچنین اکنون مشخصات رم حافظه ۳ دستگاه گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس، گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شده است.

 

به گفته افشاگر فعال در توییتر، احمد کوایدر، سامسونگ به حرف‌های طرفداران خود گوش داده و در حال انجام بروزرسانی‌های مهمی در سری جدید پرچمداران خود است. این شرکت کره‌ای ممکن است نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را در سری گلکسی اس ۲۳ کنار بگذارد. به نظر می‌رسد سه دستگاه گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا همگی دارای فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت در نسخه پایه هستند. همچنین گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز در دو نسخه ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد.

شاید باورش سخت باشد، اما به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای واقعا قصد دارد نسخه‌های پایه این گوشی را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه کرده و هیچ مقداری به مبلغ آن اضافه نکند، البته که این پیشنهاد محدود به ایالات متحده و برخی بازارهای دیگر می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد ۳ دستگاه گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهند بود.

احمد کوایدر همچنین ادعا کرده که گلکسی اس ۲۳ اولترا از نمایشگر نسبتا صاف‌تری در مقایسه با گلکسی اس ۲۲ اولترا برخوردار خواهد بود. این قابلیت می‌تواند تجربه استفاه از قلم S Pen هنگام نوشتن و طراحی روی صفحه رو بهبود ببخشد. تمامی مدل‌های سری گلکسی اس ۲۳ از اندروید ۱۳ پشتیبانی کرده و دارای رابط کاربری One UI 5.1 خواهند بود. لازم به ذکر است که این نسخه جدید سیستم عامل و رابط کاربری، می‌تواند گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما