عجله نکنید وارد کنندگان در حال مذاکره اند ! / آخرین گزارش وزیر از واردات خودرو

در حالیکه بسیاری از کارشناسان معتقدند واردات با روشی که وزارت صمت در پیش گرفته است دردی از بازار خودرو دوا نکرده و تاثیر بر اصلاح قیمت های نجومی بازار ندارد، قاطمی امین وزیر صمت در تازه ترین اظهارات خود از مذاکره شرکتهای وارد کننده با خودروسازان خارجی خبر داد.

عجله نکنید وارد کنندگان در حال مذاکره اند ! / آخرین گزارش وزیر از واردات خودرو

به گزارش اقتصاد 100 از خبرگزار مهر، وزیر صمت گفت: در خصوص واردات خودرو هماهنگی‌ها انجام‌شده و اکنون یک ماه است که شرکت‌های واردکننده درگیر کار اجرا شده‌اند.

سید رضا فاطمی امین امروز در حاشیه اختتامیه فصل سوم برنامه میدون، در مورد آخرین وضعیت واردات خودرو اظهار کرد: در خصوص واردات خودرو هماهنگی‌ها انجام‌شده و اکنون یک ماه است که شرکت‌های واردکننده درگیر کار اجرا شده‌اند.

وزیر صمت افزود: تأخیر موجود به این دلیل است که واردکننده باید به مذاکره بپردازد و قرارداد منعقد کند. در این میان مانعی از سمت ما وجود ندارد.

لازم به ذکر است که این مذاکرات از سوی وزیر صمت در حالی مورد اشاره قرار می گیرد که چندی پیش خبرهایی در مورد مدل خودروهایی که در راه ایران هستند هم منتشر شده بود ولی امروز عنوان می شود که شرکتها همچنان در حال مذاکره هستند! همین مسئله ابهاماتی در مورد میزان و نوع خودروهایی وارداتی که پیشتر  از برندهای معتبر ژاپنی، کره ای و حتی اروپایی به آنها اشاره شده پیش می آورد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما