پرسپولیس سود کرد

اقتصاد 100- استقلال و سپاهان در هفته‌ای که میهمان بودند ۲ امتیاز حساس را از دست دادند.

پرسپولیس سود کرد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر دیروز با برگزاری 4 بازی دیگر پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدارها دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در زمین حریفان خود متوقف شدند تا شرایط در صدر جدول حساس‌تر شده و 9 هفته باقی‌مانده با جذابیت به‌مراتب بیشتری دنبال خواهد شد. در قائمشهر، استقلال که در هفته‌های اخیر روند رو به رشد بسیار خوبی را طی کرده بود و توانسته بود در تمامی رقابت‌ها 5 برد پیاپی کسب کند به مصاف نساجی رفت و امید زیادی داشت تا بتواند روند خود را در این دیدار هم حفظ کند اما یک ضربه‌کاشته استثنایی از ایوب کلانتری آرزوهای ساپینتو را بر باد داد تا این تیم سه امتیاز بازی را با یک امتیاز عوض کند و کمی از کورس قهرمانی عقب بیفتد. البته استقلالی‌ها خوش‌شانس بودند که در همین روز سپاهان هم در اراک مساوی کرد تا فقط پرسپولیس از توقف دو رقیب اصلی خود در بالای جدول سود ببرد. 
استقلال بازی را خوب شروع کرد و دو بار هم تیرک دروازه حقیقی را لرزاند اما نیمه نخست با وجود فرصت‌های خوبی که نصیب این تیم شد با تساوی بدون گل به پایان رسید. در اوایل نیمه دوم ارسلان مطهری گل اول بازی را برای شاگردان ساپینتو زد اما شلیک عالی کلانتری باعث شد تا برتری تیم میهمان تنها 15 دقیقه دوام داشته باشد و در ادامه هم تلاش‌های آبی‌ها برای رسیدن به گل برتری بی‌نتیجه ماند تا در پایان تساوی یک – یک در این بازی رقم بخورد. استقلال با این نتیجه 40 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. 
سپاهان صدرنشین هم که برای برگزاری دیداری دشوار در غیاب شهریار مغانلو محروم راهی اراک شده بود برابر این تیم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک – یک نرسید تا 2 امتیاز حساس را در مسیر کسب عنوان قهرمانی از دست بدهد. شاگردان مورایس پس از شکست هفته قبل برابر پرسپولیس در جام حذفی، این بار برابر آلومینیوم نیز نمایش پراشتباه و نه‌چندان مطمئن ارائه دادند تا هفتمین تساوی این فصل خود را تجربه کنند. هر دو گل این دیدار در همان نیمه نخست به ثمر رسید و سپاهان حالا با این تساوی قرمزهای پایتخت را در یک‌قدمی خود می‌بیند. 
در تهران نیز هوادار میزبان مس رفسنجان بود که این بار برخلاف دیدار جام حذفی این شاگردان محمد ربیعی بودند که با یک گل به برتری رسیده و سه امتیاز این مسابقه را کسب کردند. تراکتور هم در ادامه روند خوب خود در هفته‌های اخیر با درخشش رضا اسدی که این فصل در گلزنی بسیار خوب عمل کرده توانست در آبادان با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد. دو گل نخست تیم تبریزی را اسدی زد تا با 8 گل به‌تنهایی صدرنشین جدول بهترین گلزنان فصل شود. 

انتهای پیام/

منبع : فرهیختگان

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز