ساپینتو از استقلال خداحافظی می‌کند؟

اقتصاد 100- استقلال امیدوار بود با شکست سپاهان در اصفهان بیشتر ازاین از کورس قهرمانی عقب نیافتد اما بر خلاف برنامه‌ریزی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و این شکست و در ادامه پیروزی پرسپولیس در برابر ذوب آهن موجب شد، این اختلاف به ۸ امتیاز افزایش پیدا کند.

ساپینتو از استقلال خداحافظی می‌کند؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از خبر ورزشی، کار استقلال برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های سخت شده است و روند پرسپولیس از ابتدای فصل تا به امروز به گونه‌ای بوده که از دست دادن ۸ امتیاز آنهم به یک باره دور از ذهن است و به نظر می‌رسد استقلال باید در ادامه مسیر برای قهرمانی در جام حذفی برنامه‌ریزی کند.

با این حال استقلال فعلا برنامه‌ای برای خداحافظی با ریکاردو ساپینتو ندارد. استقلال به دو دلیل مهم فعلا می‌تواند به قراردادی که با ریکاردو ساپینتو دارد پایبند باشد. یکی به دلیل اینکه استقلال در مصاف با سپاهان ارائه‌گر بازی خوبی بود و از سویی از دست دادن امتیازات مهم در هفته‌های اخیر در شرایطی رخ داده است که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم مصدوم شده‌اند.

با این حال اگر در هفته‌های پیش رو در هفته‌های آتی روند نتیجه‌گیری تیم تغییر نکند و از همه مهمتر در جدول بازی های حذفی باقی نماند، هیچ بعید نیست مربی پرتغالی آخر فصل را نبیند.

 

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما