غول فناوری چین به تولید لوازم خانگی ورود کرد

یخچال های 3 در شیائومی در راه بازار

اقتصاد100-غول فناوری چینی شیائومی که پیش از این بیشتر در حوزه تلفن های هوشمند نام آشنا بود، به تولید یخچال هم ورود کرده و موفقیت هایی به دست آورده است.

یخچال های 3 در  شیائومی در راه بازار

به گزارش گروه لوازم خانگی، شیائومی به تازگی یک یخچال جدید در چین به نامMIJIA Three-Door Refrigerator 213L عرضه کرده که قیمت پیش فروش آن 1099 یوان (160 دلار) است. انتظار می رود فروش این یخچال  که حالا درمرحله پیش فروش قرار دارد، از 28 فوریه به طور رسمی در چین آغاز شود.

با توجه به ظرفیت 213لیتری یخچال سه در MIJIA 213L ،این محصول بیشتر برای افراد مجرد یا خانواده های دونفره کارآیی دارد و می توانند مواد غذایی را به مدت یک هفته نگهداری کنند.  در این یخچال، یک منطقه انجماد با ظرفیت 30لیتری در درب میانی و یک محفظه فریزر 58 لیتری هم در بالای یخچال قرار دارد.

 عملا در یخچال شیائومی، شما سه در و سه منطقه دمایی در اختیار دارید که می توانید با توجه به نیازهای روزمره خود ازآنها استفاده کنید. به بیان دیگر 3محیط برای نیازهای غذای تازه روزانه، یخچال کوتاه مدت و انجماد طولانی مدت در اختیار دارید.

یخچال MIJIA ازنظر دمایی هم از سطح 0 تا 7 قابل تنظیم است و می توانید آن را بر حسب نیاز خود برای نگهداری مواد روزانه مانند نوشیدنی ها، میوه ها، سبزیجات و یا تخم مرغ پخته شده استفاده کنید.

سخنگوی شیائومی می‌گوید: این یخچال مصرف برق بسیار پایینی دارد و صدایی که تولید می کند هم به 38 دسی‌بل می‌رسد. این رقم، کمتر از استاندارد ملی برای محدودیت سروصدا و  نویز یخچال‌هاست.

این یخچال سه در، 52.4 سانتی متر عرض، 58.2 سانتی متر عمق و 180.8 سانتی متر ارتفاع دارد و مساحتی در حدود 0.31 متر مربع را اشغال می کند. در ساخت این یخچال از لولاها با درب فولادی استفاده شده است که این لولاها بادوام و کاملا بی صدا هستند.

همچنین یک منبع نور LED در بالای فضای داخلی یخچال قرار گرفته است که به شما کمک می کند بتوانید هنگام شب بدون روشن کردن چراغ آشپزخانه، از یخچال استفاده کنید.

علاوه بر این، واشرهای درهای یخچال، قابل جداشدن و قابل شستشو هستند که همین موضوع، کار نظافت و نگهداری روزانه را راحت تر می کند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما