شیائومی واچ S2 و شیائومی بند ۸ احتمالا به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد

اقتصاد ۱۰۰ - امروز محصولات پوشیدنی جدید شیائومی در لیست گواهی TDRA قرار گرفتند که بیانگر معرفی آن‌ها در آینده‌ای نزدیک برای بازارهای جهانی است.

شیائومی واچ S2 و شیائومی بند ۸ احتمالا به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،پس از رونمایی و عرضه انحصاری برای بازار چین، شیائومی قصد دارد در طی رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ سری پرچمدار خود یعنی سری شیائومی ۱۳ را برای بازارهای جهانی عرضه کند. در این رویداد و در کنار معرفی سری شیائومی ۱۳،‌ دیگر محصولات این برند شامل ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو و هدفون شیائومی بادز ۴ نیز احتمالا معرفی خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی در نظر دارد دو محصول پوشیدنی دیگر را نیز به زودی برای بازارهای جهانی معرفی کند که شامل ساعت شیائومی واچ S2 و دستبند هوشمند شیائومی بند ۸ می‌شود. 

طبق این گزارش،‌ ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو و دستبند شیائومی بند ۸ به ترتیب با شناسه‌ مدل‌های M2239B1 و M2207W1 در لیست گواهی TDRA قرار گرفته‌اند. در این راستا، گواهی TDRA تایید می‌کند که محصولات پوشیدنی جدید شیائومی به زودی روانه بازارهای جهانی خواهند شد. البته باید اشاره کرد که در لیست این گواهی هیچکدام از مشخصات فنی این دو دستگاه ذکر نشده است. 

در حال حاضر، اطلاعات بسیار اندکی پیرامون شیائومی بند ۸ وجود دارد ولی انتظار می‌رود این دستبند هوشمند به عنوان نسخه نسل بعدی شیائومی بند ۷ که سال گذشته معرفی شد عرضه شود. با توجه به این موضوع، شیائومی بند ۸ به احتمال زیاد از تمام قابلیت‌های سلامتی استاندارد مانند پایشگر ضربان قلب و کنترل میزان استرس پشتیبانی خواهد کرد. از آن سو، جزئیات فنی ساعت شیائومی واچ S2 به طور کامل مشخص است چرا که این ساعت ماه دسامبر سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شد.

ساعت شیائومی واچ S2 در دو نسخه نمایشگر امولد ۱٫۴۳ اینچی و ۱٫۳۲ اینچی روانه بازار شده است. البته مدل چرمی ساعت شیائومی برای محافظت بیشتر به محافظ شیشه سفایر مجهز شده است. به لطف اسپیکر و میکروفون داخلی، کاربران امکان پاسخگویی به تماس‌ها و کنترل دستیار صوتی را خواهند داشت. شیائومی واچ S2 به همراه قابلیت‌های سلامتی و فیتنس معمول از ۱۰۰ حالت ورزشی متنوع نیز پشتیبانی می‌کند.  برای اتصال سریع‌تر، شیائومی واچ S2 از بلوتوث نسخه ۵٫۲ بهره می‌برد. منبع تغذیه نسخه ۱٫۴۳ اینچی این ساعت باتری ۵۰۰ میلی‌امپر ساعتی است در حالی که انرژی موردنیاز مدل ۱٫۳۲ اینچی از طریق باتری ۳۰۵ میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما