برچسب قیمتی و زمان رونمایی شیائومی واچ S1 پرو و شیائومی بادز ۴ برای بازارهای جهانی فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - محصولات جدید شیائومی احتمالا در رویداد MWC 2023 (کنگره جهانی موبایل) رونمایی خواهند شد.

برچسب قیمتی و زمان رونمایی شیائومی واچ S1 پرو و شیائومی بادز ۴ برای بازارهای جهانی فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ، رویداد فناوری موردانتظار کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ به زودی و در پایان ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد. برندهای برجسته بازار قرار است در این رویداد شرکت کنند و محصولات جدید خود را برای بازارهای جهانی معرفی کنند. یکی از برندهای حاضر در MWC شرکت شیائومی است که در نظر دارد محصولات انحصاری بازار چین خود را برای کاربران جهانی عرضه کند.

مهمترین و اصلی‌ترین محصول این برند چینی که در این رویداد معرفی خواهد شد سری پرچمدار شیائومی ۱۳ شامل سه مدل شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد در رویداد MWC دیگر دستگاه‌های غول فناوری چینی شامل هدفون شیائومی بادز ۴ و ساعت شیائومی واچ S1 پرو نیز برای کاربران جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری به نام SnoopyTech به اشتراک گذاشته شده است، هدفون شیائومی بادز ۴ و ساعت شیائومی واچ S1 پرو در رویداد MWC برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. این افشاگر همچنین ادعا کرده است که شیائومی بادز ۴ در سه رنگ مشکی، سفید و سبز و با برچسب قیمتی ۵۹ یورویی در دسترس قرار خواهد گرفت. از آن سو، شیائومی واچ S1 پرو نیز با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای همراه خواهد بود و در قیمت پایه ۲۹۹ یورویی به فروش خواهد رسید. همانطور که می‌دانیم، هدفون TWS شیائومی ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی برای بازار چین معرفی شد در حالی که ساعت شیائومی واچ S1 پرو در ماه اوت سال ۲۰۲۲ برای کاربران چینی عرضه شد. 

ساعت هوشمند شیائومی از نمایشگر ۱٫۴۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ بهره خواهد برد که قادر است به نرخ روشنایی حداکثری ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. برای اتصال سریع‌تر، شیائومی واچ S1 پرو از بلوتوث نسخه ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده ساعت شیائومی تراشه‌ای ۱۲ نانومتری است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود. در این راستا، شیائومی ادعا می‌کند ساعت هوشمند خود با یک بار شارژ قادر است کاربر را تا ۱۵ روز همراهی کند.

هدفون TWS شیائومی از طراحی مشابه ایرپادز اپل برخوردار است. همچنین شیائومی بادز ۴ از قابلیت‌های قابل توجهی مانند حذف نویز فعال هوشمند، صدای فراگیر محیطی ۳۶۰ درجه و حالت شفافیت صدا پشتیبانی می‌کند. به لطف گواهی IP54، شیائومی بادز ۴ در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است. هرکدام از هدفون‌های شیائومی بادز ۴ از باتری ۳۰ میلی‌امپر ساعتی برخوردار است که قادر است تا ۶ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. با به کارگیری کیس شارژ، هدفون‌ها تا ۳۰ ساعت کاربر را همراهی می‌کنند. از دیگر مشخصات فنی شیائومی بادز ۴ می‌توان به صدای Hi-Res‌ و کدک LHDC 5.0 اشاره کرد. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما