آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ پرو منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - ردمی نوت ۱۰ پرو یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاریخ برند ردمی محسوب می‌شود که در بازارهای مختلف با استقبال گسترده‌ای روبرو شده است.

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ پرو منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجی کالامگ، این گوشی اوایل ۲۰۲۱ با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ عرضه شد. حالا دو سال بعد از عرضه، شیائومی روند انتشار MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ را برای این گوشی آغاز کرده است.

مطابق معمول، ابتدا تسترها این آپدیت را دریافت می‌کنند ولی طی روزها و هفته‌های آینده سایر کاربران از این آپدیت بهره‌مند خواهند شد. گفتنی است گوشی‌های ردمی معمولا دو آپدیت اصلی اندروید را دریافت می‌کنند. بنابراین اندروید ۱۳ به احتمال زیاد آخرین آپدیت برای این گوشی خواهد بود. البته در این میان احتمالا برای مدتی آپدیت‌های امنیتی برای آن منتشر خواهد شد و حتی احتمال انتشار MIUI 15 مبتنی بر اندروید ۱۳ هم برای آن وجود دارد.

ردمی نوت ۱۰ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد و قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۷۳۲G است. در ماژول دوربین آن شاهد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. انرژی گوشی از طریق باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. بنابراین شارژ باتری در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ به ۵۹ درصد می‌رسد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما