برچسب قیمتی و کانفیگ‌های نسخه بازار جهانی سری ردمی نوت 12 و گوشی‌های ردمی A2 و 12C فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -سری ردمی نوت 12 قرار است به زودی برای بازارهای جهانی معرفی شود و حالا برچسب قیمتی و کانفیگ‌های آن برای بازار جهانی فاش شده است.

برچسب قیمتی و کانفیگ‌های نسخه بازار جهانی سری ردمی نوت 12 و گوشی‌های ردمی A2 و 12C فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،برند زیر مجموعه شیائومی موسوم به ردمی قصد دارد به زودی محصولات پایین‌رده و میان‌رده جدیدی را برای بازارهای جهانی عرضه کند. در این راستا، به نظر می‌رسد سری ردمی نوت ۱۲ به همراه دو گوشی پایین‌رده ردمی 12C و ردمی A2 احتمالا در طی رویداد کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۳ که هفته آینده برگزار می‌شود برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده،‌افشاگری به نام SnoopyTech‌ رنگ‌بندی، کانفیگ‌ها و برچسب قیمتی همه این محصولات را فاش ساخته است. 

طبق یک گزارش که اخیرا منتشر شده است، گوشی ردمی A2‌ با قیمت ۹۷ یورویی برای بازار آلمان عرضه خواهد شد که با سه رنگ مشکی، آبی و سبز نیز همراه خواهد بود. این افشاگر گزارش جدید خود نیز ادعا کرده است که گوشی پایین‌رده ردمی با قیمت ۱۱۲ یورویی در دیگر بازارهای اروپایی به فروش خواهد رسید. 

ردمی 12C نیز در سه کانفیگ حافظه رم ۳ گیگابایتی / حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، حافظه رم ۳ گیگابایتی / حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم ۴ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این سه کانفیگ ردمی 12C به ترتیب با قیمت‌های ۱۴۹،‌ ۱۷۹ و ۱۹۹ یورویی عرضه خواهند شد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل چهار رنگ گرافیتی (مشکی)، سبز، آبی و بنفش خواهد بود. 

در این گزارش ذکر شده است که ردمی نوت ۱۲ در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد. البته هر دو این مدل‌ها از کانفیگ حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهند برد. به علاوه، ردمی نوت ۱۲ در سه رنگ سبز، خاکستری و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل 4G ردمی نوت ۱۲ با قیمت ۲۷۹ یورویی روانه بازار خواهد شد در حالی که برچسب قیمتی مدل 5G این گوشی برابر با ۲۹۹ یورو خواهد بود. 

شایان ذکر است ردمی نوت ۱۲ پرو از کانفیگ حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد و با قیمت ۳۹۹ یورویی به فروش خواهد رسید. ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نیز با کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و با برچسب قیمتی ۴۹۹ یورویی روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی نسخه‌های پرو سری ردمی نوت ۱۲ نیز از سه سفید،‌ مشکی و آبی تشکیل خواهد شد.


 

در نهایت باید اشاره کرد که برای اطلاع از مشخصات فنی سری ردمی نوت ۱۲

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما