انتشار MIUI 14 مبتنی‌ بر اندروید 13 برای سری شیائومی 11i

اقتصاد ۱۰۰ - کاربران شیائومی 11i و 11i HyperCharge بالاخره می‌توانند طعم آخرین آپدیت MIUI 14 مبتنی براندروید 13 را در دستگاه‌های خود بچشند‌‌.

انتشار MIUI 14 مبتنی‌ بر اندروید 13 برای سری شیائومی 11i

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،زیرا شیائومی سرانجام انتشار به‌روزرسانی این دستگاه‌ها را در هند آغاز کرده‌است. آخرین به‌روز‌رسانی MIUI 14 مبتنی‌ بر اندروید 13 برای سری شیائومی 11i یک رابط کاربری جدید، نمادهای فوق‌العاده در صفحه اصلی، عمر باتری بهبودیافته و موارد تازه دیگری را به ارمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی همچنین با وصله‌ امنیتی ژانویه‌ 2023 ادغام شده‌است. در ادامه هرآنچه باید درباره آخرین به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 دستگاه‌های HyperCharge شیائومی 11i و شیائومی 11i بدانید، با شما به اشتراک می‌گذاریم‌.

آخرین به‌روزرسانی برای سری شیائومی 11i درحال‌حاضر به صورت Over the Air منتشر شده‌است‌. بنابراین این احتمال وجود دارد که دستگاه شما همین حالا نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌باشد. شما می‌توانید فقط به بررسی اعلان به‌روزرسانی ادامه دهید یا به تنظیمات دستگاه بروید و اگر می‌خواهید در مورد آخرین به‌روزرسانی اطمینان حاصل کنید، از آنجا به‌طور دستی بررسی کنید آیا این آپدیت جدید برای دستگاه شما ارائه شده است یا خیر.

MIUI 14 مبتنی‌ بر اندروید 13 سری شیائومی 11i

در مورد اینکه MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 چه ویژگی‌های جدیدی را به جدول می‌آورد، باید بگوییم که شاهد تغییرات‌ قابل‌توجهی از جمله مصرف حافظه کمتر MIUI در و در نتیجه رابط کاربری روان‌تر و سریع‌تر خواهیم بود. به‌علاوه، ویژگی‌های شخصی‌سازی مختلفی مانند آیکون‌های جدید، هایلایت‌های پوشه صفحه اصلی نیز اضافه شده‌اند. در آخر نیز این به‌روزرسانی، وصله امنیتی را برای دستگاه‌های شیائومی 11i و 11i HyperCharge تا ژانویه 2023 افزایش می‌دهد. در زیر فهرست رسمی تغییرات این به‌روزرسانی را مرور می‌کنیم:

  • بهره‌گیری بهینه‌تر از حافظه و درنتیجه افزایش سرعت و پایداری رابط‌ کاربری
  • توجه به جزئیات، شخصی‌سازی را دوباره تعریف می‌کند و آن را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.
  • نمادهای فوق‌العاده ظاهر جدیدی به صفحه اصلی شما می‌بخشد. (صفحه اصلی و تم ها را به آخرین نسخه به‌روز کنید تا بتوانید از نمادهای جدید استفاده کنید.)
  • برجسته‌کردن پوشه‌های موجود در صفحه‌ اصلی گوشی، به‌طوری‌که دسترسی به آن‌ها فقط با یک ضربه امکان‌پذیر است.
  • پیشرفته‌ترشدن جست‌وجوی تنظیمات با امکان مشاهده‌ سابقه، دسته‌بندی و موارد دیگر.
  • به‌روزرسانی وصله‌ امنیتی اندروید تا ژانویه‌ 2023 برای افزایش امنیت سیستم‌عامل.

همان‌طور که در بالا با آن اشاره شد، انتشار MIUI 14 مبتنی‌ بر اندروید 13 برای سری شیائومی 11i آغاز شده است و به‌زودی دردسترس همه‌ کاربران این گوشی‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما