طراحی ماژول دوربین شیائومی پد ۶ احتمالا مشابه شیائومی ۱۲ خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی تصاویری واقعی از تبلت جدید شیائومی منتشر شده است که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

طراحی ماژول دوربین شیائومی پد ۶ احتمالا مشابه شیائومی ۱۲ خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،سری تبلت‌های می پد ۵ شیائومی یکی از تبلت‌های محبوب بازار بود که مورد توجه کاربرانی زیادی قرار گرفته بود. با این وجود، زمان زیادی از عرضه این سری تبلت گذشته است و حالا به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد نسل جدید آن موسوم به شیائومی پد ۶ را معرفی و در دسترس کاربران قرار دهد. در این راستا، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند تبلت شیائومی پد ۶ در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و در سه‌ماهه دوم سال جاری نیز روانه بازار خواهد شد. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از تبلت شیائومی پد ۶ به اشتراک گذاشته شده است که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. 

طبق این تصاویر، شیائومی پد ۶ در رنگ نقره‌ای عرضه خواهد شد که البته این رنگ بیشتر در نوت بوک‌ها استفاده می‌شود. نکته قابل توجه تبلت جدید شیائومی طراحی ماژول دوربین آن است که مشابه ظاهر ماژول دوربین به کار رفته در شیائومی ۱۲ است. با توجه به این موضوع، شیائومی پد ۶ احتمالا از سه دوربین بهره خواهد برد که سنسور بزرگ آن در بالای دو دوربین دیگر قرار می‌گیرد. شایان ذکر است تصاویر فاش شده از شیائومی پد ۶ به نظر معتبر هستند و طراحی نهایی این تبلت را نمایش می‌دهند. 

از نظر مشخصات فنی، شیائومی پد ۶ از نمایشگر ۱۱ و یا ۱۲ اینچی با رزلوشن تصویر ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ بهره خواهد برد. نرخ نوسازی این نمایشگر نیز احتمالا ۱۲۰ و یا ۱۴۴ هرتز خواهد بود. نمایشگر شیائومی پد ۶ با پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 پلاس تجربه بصری باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. منبع تغذیه تبلت جدید شیائومی باتری دوسلولی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به لطف فناوری شارژ سریع، شارژ کامل شیائومی پد ۶ در مقایسه با دیگر تبلت‌های بازار زمان کمتری نیاز خواهد داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده شیائومی پد ۶ تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. با این سخت‌افزار قدرتمند، خیال کاربران از اجرای برنامه و بازی‌های مختلف در این تبلت راحت خواهد بود. با توجه به شایعات، به نظر می‌رسد شیائومی پد محصولی بالارده و هیجان‌انگیز خواهد بود که قادر است کاربران زیادی را به طرف خود جذب کند.  

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما