چه جواهراتی در اسکار امشب می درخشند؟

اقتصاد100- امشب نود و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار برگزار می شود تا باز هم بهترین بازیگران و فیلم های جهان معرفی شوند. در این مراسم، فعالان حوزه سینما در لباس ها و جواهرات خاص پا بر فرش قرمز این مراسم می گذارند؛فرشی که قرار است امسال برای نخستین بار به رنگ بژ پهن شود. اما امشب احتمالا باید منتظر چه جواهراتی از کدام برندها باشیم؟

چه جواهراتی در اسکار امشب می درخشند؟

 

به گزارش گروه طلا و جواهر، یکی از برندهای مطرح که احتمالا بازیگران از جواهرات آن در این مراسم استفاده خواهند کرد، شومت است. انتظار می رود انگشتر Chaumet's On the Water's Surface که با الهام از امواج روی هم دریا ساخته شده و دارای 7.39 قیراط الماس سفید و همچنین طلای 18 عیار است، توسط بازیگران، کارگردانان و... استفاده شود.

58a1f7c1b7de12daf1812cc3512f608d

شنل

قق

شنل هم در این رویداد احتمالا حضوری پررنگ خواهد داشت و انتظار می رود گردنبند Comète Constellationخوش بدرخشد. این گردنبند دارای یک جفت الماس  استکه هر کدام 10.08 قیراط هستند و الماس های دیگری طلای سفید 18 عیار را پوشانده اند.

پیاژه

image.php

احتمال می رود که پیاژه با گوشواره هایش در این رویداد حضور یابد. پیاژه با جواهرات الهام گرفته از نور خورشید، یک جفت الماس گلابی شکل را به نمایش می گذارد.

De Beers

ثثثثث

برند De Beers هم از برندهای فعال حوزه طلا و جواهر است که انتظار می رود امسال در رویداد اسکار 2023 خوش بدرخشد. دستبندی با الماس های 12.51 قیراطی که زیبایی خاصی دارد. این برند در اسکار 2022 هم حضور داشت و آن را آریانا دبوز پوشیده بود.

بولگاری

Print-Issue-9-sty_jewelry-Sapphires-Bulgari-Publicity-EMBED-2023

برند بولگاری با یاقوت کبود خیره کننده اش قطعا یکی از جواهرات اسکار امشب خواهد بود. یک یاقوت کبود کمیاب 107.15 قیراطی زیبایی خاصی به این گردنبند بخشیده است.

لویی ویتون

2bb7e357f009a94bcc5c6606098e380e

دستبند Louis Vuitton’s Spirit High Jewelry Liberty دارای یک یاقوت کبود ماداگاسکار 4.6 قیراطی در میان الماس های سفید و طلای سفید 18 عیار است.

هری وینستون

غغ

یاقوت‌های گلابی شکل گوشواره‌های جواهر هری وینستون که با الماس‌های برلیان گرد و تراش مارکیزی ساخته شده، انتظار می رود یکی از جواهرات اسکار امسال باشد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما