مالابار برگزار کرد:

جشنواره طلا و جواهر در هند

اقتصاد100- طلا و الماس مالابار(Malabar)، یکی از بزرگ‌ترین زنجیره‌های ‌فروش طلا و الماس در هندوستان، «جشنواره جواهرات جواهرات» را راه‌اندازی کرده است تا طیف انحصاری جواهرات طلای خالص خود را با سنگ‌های قیمتی و الماس‌های تراش نخورده به نمایش بگذارد.

 جشنواره طلا و جواهر در هند

به گزارش گروه طلا و جواهر، جواهرات گرانبها در هند و همچنین در خارج از کشور به طور فزاینده ای محبوب هستند. در میان جواهراتی که در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است، جواهراتی دیده می شوند که با یاقوت، یاقوت کبود و زمرد تزئین شده اند و به دلیل رنگ و جذابیت سلطنتی و همچنین به دلیل اهمیت فرهنگی و معنوی شان ارزشمند هستند.

 طلا و الماس مالابار با ارائه سنگ های قیمتی طبیعی با گواهی ویژه، شفافیت را به مشتریان ارائه می دهد. این برند به دلیل قیمت‌گذاری شفاف، قیمت‌های منصفانه و ضمانت بازخرید برای هر خرید که به‌طور گسترده در این دسته از جواهرات عرضه نمی‌شود، به عنوان یک رهبر بازار ظاهر شده است.

  طلا و الماس مالابار یکی از جواهرسازان پیشرو است که به نمایش هنر و صنعت دقیق جواهرات هندی به جهان، افتخار می کند. این برند در سال 1993 در شهر تاریخی کالیکات هند تأسیس شد و در حال حاضر بیش از 300 فروشگاه در 10 کشور جهان دارد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما