با دستگاه خودپرداز، طلا و سکه بخرید

اقتصاد100- هند نخستین کشوری است که به دستگاه خودپرداز فروش طلا و سکه مجهز شده است و طرفداران طلا این روزها از طریق دستگاه خودپرداز می توانند سکه و طلا خریداری می کنند.

با دستگاه خودپرداز، طلا و سکه بخرید

به گزارش گروه طلا و جواهر، خرید و فروش طلا این روزها بسیار طرفدار دارد و بسیاری معتقدند که هیچ سرمایه گذاری نمی تواند به اندازه طلا در درازمدت سودآور باشد.

به همین دلیل هم تلاشها برای دسترسی آسانتر مردم به طلا ادامه دارد. علاوه بر امکان خرید آنلاین طلا،این موضوع به خودپردازها هم کشیده شده و حیدرآباد هند، میزبان نخستین خودپرداز فروش طلا شده است. این دستگاه خودپرداز به شما امکان می دهد سکه های طلا را با پول نقد یا کارت های بانکی و اعتباری بخرید.

این دستگاه توسط شرکت خصوصی هندی Goldsikka Pvt Ltd تولید شده که یک فناوری نوآورانه برای فروش طلا از طریق دستگاه توسعه داده است.

این دستگاه خودپرداز دارای 5 کیلوگرم سکه طلای 24 عیار است و امکان خرید آنها را در هشت گزینه از 0.5 گرم تا 100 گرم فراهم می کند.

یکی از ویژگی های مهم دستگاه خودپرداز این است که قیمت طلا بر روی صفحه نمایش آن، مطابق با تغییرات قیمت های فلز گرانبها در بورس لندن به صورت آنلاین به روز می شود.

 این دستگاه خودپرداز  سیستم ضد سرقت قابل اعتماد دارد و  مجهز به دوربین فیلمبرداری داخلی، دزدگیر صوتی و  خط ارتباطی با پلیس است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما