طلاهای این مرد در بوشهر مفت نمی ارزید / 9 زن و مرد شوکه شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۹ فقره پرونده کلاهبرداری فروش بدلیجات به جای طلای اصلی با اقدامی بسیار ماهرانه خبر داد.

طلاهای این مرد در بوشهر مفت نمی ارزید / 9 زن و مرد شوکه شدند

به گزارش اقتصاد 100، سرهنگ محمدرضا محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی دیلم و اخذ اظهارات شاکی مبنی بر اینکه یک نفر با طرز بسیار ماهرانه‌ای با آبکاری بدلیجات اقدام به فروش آنان به جای طلا ی اصلی در بازار را می‌کند، لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلی آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چند مورد پرونده کلاهبرداری نیز به همین روش مجرمانه با ارائه فاکتور فروش طلا و جواهرات در پلیس آگاهی تشکیل شده بود، افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و جمع بندی تحقیقات کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی هوشمندانه و با اشرافیت کامل اطلاعاتی در حین فروش بدلیجات به جای طلای اصلی در بازار دستگیر و خودروی وی در یکی از کوچه‌های داخل شهر پارک بوده شناسایی و به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در بازجویی‌های فنی و با ارائه دلایل و مستندات، متهم به ۹ فقره کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه متهم با استفاده از دستگاه منبط کاری اقدام به هک شماره بر روی بدلیجات و آبکاری طلا می‌کرده و در بازار به فروش می‌رسانده، تصریح کرد: متهم با صدور قرار وثیقه میلیاردی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما