رقابت تنگاتنگ بولگاری، شوپارد و تیفانی

اقتصاد100-در مراسم اهدای جوایز بفتا 2023 بازیگران متعددی حضور داشتند و ظاهر و طلا و جواهرات آنها مورد توجه قرار گرفته بود.

رقابت تنگاتنگ بولگاری، شوپارد و تیفانی

به گزارش گروه طلا و جواهر، یکی از این ستارگان، «آنیا تیلور-جوی»، بازیگر و صداپیشه آمریکایی است که علاقه وافری به جواهرات برند تیفانی دارد.

آنیا

وی در این رویداد بزرگ، یک گردنبند الماس خاص و جسورانه به گردن داشت که ظاهری خاص دارد و تعداد زیادی الماس بر آن نشسته است. در انگشت وی هم یک انگشتر تیفانی دیده می شود که آن را با یک ساعت تمام الماس از برند جگر لیکولتر(Jaeger-LeCoultre) ست کرده بود.

جولیان مور

«جولیان مور»، این بازیگر امریکایی 62ساله هم برند بولگاری را برای حضور بر فرش قرمز مراسم بفتا 2023 انتخاب کرده و یک گردنبند ماری شکل Bulgari Serpenti را به گردن داشت؛ یک مار با دو چشم سبز رنگ زمردی که نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. وی همچنین یک گوشواره الماس کوچک به گوش داشت.

«لاشانا لینچ» هم یکی دیگر از ستارگان این برنامه بود که برند بولگاری را در این مراسم انتخاب کرد.این بازیگر انگلیسی که به عنوان اولین مامور 007 زن انتخاب شد و بازی کرد، در این مراسم یک گردنبند که از پشت سر هم نما دارد به گردن داشت.

شیلا

«شیلا آتیم» هم با یک لباس سراسر نقره ای در این مراسم حاضر شد. این بازیگر انگلیسی اوگاندایی‌تبار که در عین حال خواننده و آهنگساز هم هست، گوشواره های بلند شوپارد به گوش داشت که بسیاری معتقدند با لباس مجلسی و دستکش هایش کاملا هماهنگ بود.سنگهای شفاف تورمالین، این گوشواره ها را زیباتر کرده و گردنبند نیم دایره وی هم با سنگ های تورمالین، بسیار دیدنی بود.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما