با ثبت 80 میلیارد یورو در سال 2022

"لوئی ویتون" پیشروترین گروه برندهای لوکس جهان

در سال 2022، گروه" لوئی ویتون مت هنسی" LVMH ، که برندهای معتبر تیفانی وبولگاری و تگ هوئر را در زیر مجموعه خود دارد به عنوان پیشروترین گروه کالاهای لوکس جهان، مجموع درآمد 80 میلیارد یورویی را ثبت کرد. این درحالی است که میزان درآمد جواهرات و ساعت این گروه به تنهایی به 10.58 میلیارد یورو رسید.

 "لوئی ویتون" پیشروترین گروه برندهای لوکس جهان

به گزارش گروه طلا و جواهر، این رقم نسبت به سال 2021 ، رشد 18 درصدی را نشان می دهد. سخنگوی گروه LVMH گفت: برند تیفانی به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه این گروه، در سال 2022 به یک رکورد دست یافت. میزان درآمد این برند از جواهرات دو برابر شد .

جواهرات خاص

بسیاری عرضه مجموعه جدید دستبند Lock  در آمریکای شمالی که بسیار مورد توجه قرار گرفت را در کنار سایر خطوط طراحی این برند، عامل موفقیت آن می دانند.این برند با نمایشگاه ویژن اند ویرچستی "Vision & Virtuosity" در گالری «ساعتچی» در لندن، 185 سال خلاقیت خود را در تابستان به نمایش گذاشت.

برند  بولگاری هم در سال 2022 در اروپا و کشورهای ژاپن و ایالات متحده خوش درخشید و بخشی از درآمدزایی LVMH به موفقیت این برند بستگی داشت.

این برند با جواهرات و ساعت های خط تولید Serpenti  و سایر مجموعه‌های جواهرات و ساعت‌سازی، بیشترین دلیل رشد درآمدی گروه LVMH بوده است.شومت Chaumet هم یکی دیگر از برندهای زیرمجموعه گروه LVMH است که در 2022 سال خوبی داشت و با ساعتها و حجواهراتش، طبیعت را درنمایشگاه Végétal در پاریس جشن گرفت.

برند Fred هم در سال 2022 رشد مناسبی نشان داد و اولین نمایشگاه خود را در پاریس راه اندازی کرد. در بخش ساعت هم برند  تگ هوئر از زیرمجموعه های این برند لوکس موفق شد از ساعت Carrera Plasma  در میان نوآوری های دیگر،رونمایی کند. این ساعت مچی، ترکیبی آوانگارد از ساعت سازی و الماس های آزمایشگاهی است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما