خاص‌ ترین ساعت‌ های جهان بر دست لیونل مسی اسطوره آرژانتینی + عکس ها

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ابر ستاره دنیای فوتبال جای تعجب ندارد که ساعتی که استفاده می کند گرانقیمت و لاکچری باشد و به تازگی تصویر او سوژه رسانه ها شده است.

خاص‌ ترین ساعت‌ های جهان بر دست لیونل مسی اسطوره آرژانتینی + عکس ها

لیونل مسی فوق‌ ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی که این روزها در کشورش برای همراه تیم ملی حضور دارد کلکسیونی از ساعت‌ های خاص و گران‌ قیمت دارد که به تازگی یکی از آن ها که از برند پتک فلیپ می باشد توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

لیونل مسی فوق ستاره دنیای فوتبال این روزها در آمریکا حضور دارد و برای تیم اینترمیامی بازی می کند. مسی پس از قهرمانی در جام جهانی و رسیدن به تمام افتخارات فوتبالی تصمیم گرفت تا کمی خودش را از فشار زندگی حرفه ای خارج و زمان بیشتری را با خانواده سپری کند.

مسی که از تیم های عربی از جمله الهلال پیشنهاد هنگفتی داشت، تصمیم گرفت به پیشنهاد دیوید بکام جواب مثبت بدهد و راهی آمریکا شود.

فوق ستاره آرژانتینی علاوه بر درخشش در زمین فوتبال در خارج از مستطیل سبز یکی از کلکسیونرهای معروف ساعت است و معمولا از ساعت های برند لاکچری و گران قیمت پتک فلیپ استفاده می کند.

او در تصویر زیر ساعت Patek Philippe Aquanaut Chronograph ref ۵۹۶۸A از فولاد ضد زنگ همراه با یک دستبند لاستیکی نارنجی پوشیده است.

این اولین کرنوگراف مجموعه Aquanaut است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و الگوی مربعی کلاسیک Aquanaut را در خاکستری تیره با نارنجی در هر دو عقربه ثانیه و شمارنده فرعی نشان می‌ دهد.

قهرمان جهان در خانه جام جهانی

ساعت لیونل مسی

چند روز پیش با انتشار فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آرژانتین توسط لیونل اسکالونی نام لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته، در این فهرست دیده می‌شد.

اما با توجه به اینکه در روزهای گذشته تصاویری از لیونل مسی در اینترمیامی منتشر شده بود که به نظر می‌ رسید او به مصدومیتی خفیف دچار شده است شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه مسی برای فیفا دی اکتبر به اردوی تیم ملی کشورش نخواهد پیوست.

اما امروز تصاویری از آرژانتین منتشر شد که نشان می‌ داد مسی وارد بوئنس آیرس شده و در ساعات آینده در تمرین تیم ملی شرکت خواهد کرد. این تمرین عصر روز دوشنبه به وقت آرژانتین برگزار می‌ شود.

ساعت خاص لیونل مسی

هفته پیش و در چارچوب دیدار پایانی «یو اِس اُپن کاپ» تیم‌های فوتبال اینترمیامی و هیوستون به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری ۲-۱ هیوستون به پایان رسید و این تیم توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

ساعت خاص لیونل مسیلیونل مسی

لیونل مسی به دلیل مصدومیت در ترکیب اینترمیامی حضور نداشت و از روی سکوها این دیدار را تماشا کرد.

مسی که با لباس شخصی در استادیوم حاضر شده بود یک ساعت از برند معروف و گران قیمت پتک فیلیپ در دست داشت که روی آن با ۸۰ یاقوت گران بها تزیین شده است که در سایت های جهانی قیمتی بالغ بر ۳۵۰ هزار دلار دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت قیمت طلا و سکه چند روزی است که ریزشی…

اخبار سلامت

سینما در سینما