معرفی بهترین برند ساعت‌های مچی تا سقف ۵۰ میلیون تومان

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ادوارد هویر شرکت Tag Heuer را در سال 1860 در سوئیس تأسیس کرد. این برند در بین هنرمندان و ورزشکاران مشهور جهان بسیار محبوب است. نام اولین ساعت کرنوگراف اتوماتیک دنیا با نام تجاری ثبت شده است.

معرفی بهترین برند ساعت‌های مچی تا سقف ۵۰ میلیون تومان

برند ساعت فره میلانو : Ferrè Milano یک برند ساعت ایتالیایی است که در سال 1998 توسط (Alberto Ferretti)تأسیس شد. این برند با طراحی های شیک و زیبا توانسته جایگاه خود را در بازار جهانی ساعت های مچی تثبیت کند.

با توجه به طراحی های متفاوت و زیبای ساعت های فره میلانو، این برند به سرعت مورد توجه دوستداران مد و ساعت قرار گرفته است. طرح های این ساعت شامل طرح های کلاسیک و مدرن است و اغلب به دلیل انعطاف پذیری بالا در شرایط مختلف، دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش و طراحی های شیک و جذاب شناخته می شود.

برند ساعت موادو:  برند ساعت « Mido» یکی از محبوب ترین برندهای ساعت سوئیسی است. این برند در سال 1918 در شهر برن توسط گئورگ شافهاوزن تأسیس شد و از آن زمان به دلیل طراحی زیبا و ساخت و ساز باکیفیت شناخته شده است. موادو در ساخت ساعت های خود از فناوری های مختلفی استفاده می کند. این فناوری‌ها شامل فناوری «کرنومتر» که بهترین دقت را در ساعت‌های مچی تضمین می‌کند، فناوری «PowerMatic 80» که قدرت ساعت‌ها را تا 80 ساعت افزایش می‌دهد و فناوری «آکوادورا» که محتوا را تضمین می‌کند. ضد آب بودن طرح های متریال اغلب به انعطاف پذیری بالا در شرایط مختلف، دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش و طراحی های شیک و جذاب معروف هستند.

برند ساعت تگ هویر: ادوارد هویر شرکت Tag Heuer را در سال 1860 در سوئیس تأسیس کرد. این برند در بین هنرمندان و ورزشکاران مشهور جهان بسیار محبوب است. نام اولین ساعت کرنوگراف اتوماتیک دنیا با نام تجاری ثبت شده است.

 برند رولکس: رولکس یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای ساعت در جهان است که در بین مردم بسیار محبوب است. این برند سوئیسی توسط دو برادر به نام‌های آلفرد دیویس و هانس ویلسدورف تاسیس شد.

برند هوبلوت Hublot: کارلو کروکو بنیان‌گذار شرکت معروف Hublot بود. این برند سوئیسی در سال 1980 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. جالب است بدانید که تا کنون بیشترین تمرکز تبلیغاتی برند Hublot بر روی تیم‌های فوتبال یا ورزشکاران مشهور بوده است.

بهترین برند ساعت سوئیسی با قیمت بالای 50 میلیون تومان

سواچ: شرکت سواچ توسط نیکلاس هایک در سال 1983 تاسیس شد. این برند تاکنون توانسته نوآوری‌های زیادی را در صنعت ساعت‌سازی در جهان به ثبت برساند. امروزه این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید ساعت در جهان است.

برند امگا: برند ساعت امگا نیز یکی از معروف ترین برندهای ساعت در جهان است. این برند سوئیسی توسط لوئیس برانت در سال 1848 تاسیس شد و بعداً با کمک پسرانش به کار حرفه‌ای خود ادامه داد.

برند کارتیه: لویی کارتیه شرکت کارتیه را در پاریس، فرانسه در سال 1847 تأسیس کرد. یکی از شاهزادگان والس این برند را جواهر پادشاهان نامیده است. پادشاه ادوارد ششم افتخار ساخت جواهرات سلطنتی بریتانیا را در سال 1904 به این برند اعطا کرد. امروزه ساعت‌های این برند جزو لوکس ترین و گران ترین ساعت های دنیا محسوب می شوند.

برند فراری: این برند ساعت لوکس با طراحی‌های زیبا و جذاب، محصولاتی از جمله Hublot Ferrari و Girard-Perregaux Ferrari را دارد. قیمت برخی از مدل‌های این برند به حدود 50 میلیون تومان می‌رسد.

برند ساعت شوپارد: لوئیس اولیس شوپارد در سال 1860، زمانی که تنها 24 سال داشت، شرکت شوپارد را در سوئد تأسیس کرد. تخصص اصلی این شرکت ساعت‌های جیبی و تایمر بود. این برند به داشتن جواهرات و ساعت‌های الماسی معروف است. ششمین ساعت بالای 50 میلیون تومان متعلق به این برند است.

بهترین برند ساعت‌های مچی تا سقف ۵۰ میلیون تومان

Blancpin: Blancpin یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت سوئیسی در جهان است. Jean-Jacques Blancpain ساخت ساعت‌های این برند را در سال 1735 آغاز کرد. یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های ساخت بشر که تا کنون با این نام تجاری ثبت شده است.

Penray: برند ایتالیایی Penray در سال 1860 توسط Giovanni Penray تاسیس شد. شهرت اولیه این برند به دلیل تولید انواع ساعت‌های غواصی برای نیروی دریایی ایتالیا بود. امروزه همان ساعت‌های قدیمی این برند با قیمت بسیار بالایی خرید و فروش می‌شود.

Patek Philippe: این برند ساعت مچی با تولیدات خود در رده ساعت های محبوب و لوکس از جمله مدل‌هایی مانند Nautilus، Aquanaut، Calatrava و... سابقه طولانی دارد. قیمت برخی از مدل‌های این برند به حدود 50 میلیون تومان می‌رسد.

Audemars Piguet: این برند ساعت لوکس با سابقه طولانی محصولاتی از جمله رویال اوک، رویال اوک فراساحل، میلینری و غیره دارد. قیمت برخی از مدل‌های این برند به حدود 50 میلیون تومان می‌رسد.

Jaeger-LeCoultre: این ساعت‌های سوئیسی با طراحی‌های زیبا و هنرمندانه از نظر فنی بسیار متفاوت و عالی هستند و جایگاه ویژه‌ای در بین دوستداران ساعت‌های لوکس دارند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما