با بهترین برند ساعت‌های زنانه آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : ساعت‌های مچی هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و بهترین اکسسوری زنانه برای داشتن استایلی شیک محسوب می‌شوند.

با بهترین برند ساعت‌های زنانه آشنا شوید

 ساعتی که شما روی مچ دستتان می‌بندید، درواقع سبک زندگی‌تان را به دیگران نشان می‌دهد. برخی از خانم‌ها به سراغ بهترین برند اکسسوری زنانه در زمینه ساعت می‌روند و دوست دارند تنها یک ساعت باکیفیت خوب داشته باشند تا بتوانند از آن در هر موقعیتی استفاده کنند. این در حالی است که برخی دیگر، تنوع‌طلب هستند و دوست دارند از چندین ساعت مچی در برندهای مختلف استفاده کنند. به طور کلی، بهترین برند اکسسوری زنانه ساعت شامل موارد زیر می‌شود.

رولکس (Rolex)

از بهترین برند اکسسوری زنانه ساعت می‌توان به رولکس اشاره کرد. رولکس یک طراح و سازنده ساعت‌های لوکس است. کارخانه این برند در ژنو سوئیس مستقر است. این شرکت که در سال ۱۹۰۵ با نام Wilsdorf & Davis توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد، رولکس را به عنوان نام تجاری ساعت‌های خود در سال ۱۹۰۸ ثبت کرد و در سال ۱۹۱۵ به Rolex Watch Co. Ltd تبدیل شد. پس از جنگ جهانی اول، این شرکت به دلیل اقتصاد نامطلوب در انگلستان، پایگاه عملیات خود را به ژنو منتقل کرد. Rolex SA و شرکت تابعه آن Montres Tudor SA ساعت مچی‌هایی را طراحی، تولید و توزیع می‌کند که تحت برندهای Tudor و Rolex به فروش می‌رسند. امروزه ساعت‌های زنانه این برند، ازجمله گران‌ترین و بهترین مارک‌های ساعت مچی زنانه هستند.

امگا (Omega)

از بهترین مارک‌های ساعت مچی زنانه می‌توان به امگا اشاره کرد. Omega SA یک ساعت‌ساز لوکس مستقر در سوئیس است. کارخانه این برند در شهر Biel/Bienne قرار دارد. این شرکت که در سال ۱۹۰۳ توسط لوئیس برانت در La Chaux-de-Fonds تاسیس شد، قبلا به عنوان شرکت ساعت La Generale فعالیت می‌کرد تا اینکه در سال ۱۹۰۳ نام امگا را به کار برد و به Louis Brandt et Frère-Omega Watch & Co تبدیل شد. در سال ۱۹۸۴ این شرکت به طور رسمی نام خود را به Omega SA تغییر داد و موزه خود را در Biel/Bienne به روی عموم باز کرد. امروزه امگا یکی از شرکت‌های تابعه گروه سواچ است.

رادو (Rado)

برند ساعت رادو یکی از برندهای ساعت سوئیسی است که در سال ۱۹۱۷ توسط شرکت یونیورسال رادو تاسیس شد. این برند در ابتدا به تولید ساعت‌های مردانه و زنانه با طراحی ساده و کلاسیک مشغول بود؛ اما در دهه ۱۹۵۰، با تغییر ذائقه مشتریان، رادو نیز به طراحی ساعت‌های مدرن‌تر و امروزی‌تر روی آورد. ساعت‌های زنانه برند رادو معمولاً از جنس استیل ضدزنگ، طلا یا پلاتین ساخته می‌شوند. صفحه این ساعت‌ها معمولاً از جنس شیشه کریستال یاقوت کبود است که مقاومت بالایی در برابر خش و خراش دارد. ساعت‌های زنانه برند رادو معمولاً دارای ویژگی‌های مختلفی مانند کرونوگراف، تاریخ‌نما، تقویم و عقربه‌های شب‌نما هستند.

متی تیسوت (Matthey-Tissot)

متی تیسوت یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است که در سال ۱۸۸۶ توسط ادمون متی تیسوت تأسیس شد. از دلایل معروفیت این برند ساعت‌های باکیفیت مقرون‌به‌صرفه‌اش است. متی تیسوت و ساعت‌هایش در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و به عنوان یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال ساعت‌های شیک هستند می‌باشد. از ویژگی‌های ساعت‌های متی تیسوت می‌توان به طراحی‌های متنوع برای سلیقه‌های مختلف، استفاده از مواد باکیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن اشاره کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما