انتخاب بازیگران در اسکار 2023 چه ساعت هایی بود؟

اقتصاد100- نود و پنجمین مراسم اهدای جوایز اسکار برگزار شد و باز هم فعالان حوزه صنعت سینما با ساعت ها، جواهرات، لباسها و کیف و کفش های انواع برندها، این رویداد را به یک سالن مد بزرگ تبدیل کردند.

انتخاب بازیگران در اسکار 2023 چه ساعت هایی بود؟

به گزارش گروه طلا و جواهر، در رویداد امسال دو برند ساعت لوکس امگا و کارتیه صدرنشین بودند و محبوبیت بالایی در میان شرکت کنندگان در مراسم اهدای جوایز اسکار 2023 داشت.

امگا بر مچ برترین بازیگر مرد جهان

در این رویداد، فیلم سینمایی «همه‌چیز، همه‌جا، یک‌باره» موفق شد جوایز اسکار را درو کند و جایزه بهترین بازیگر مرد هم به «برندان فریزر» برای فیلم «نهنگ» رسید. وی در مراسم اسکار 95 یک ساعت کرونوگراف امگا Omega Speedmaster Chronoscope Co-Axial Master Chronometer به مچ داشت.این برنده جایزه اسکار با یک Speedmaster مدرن و دوست داشتنی روی سن رفت تا جایزه اش را بگیرد. ساعت مچی Chronoscope که از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده، با یک بند چرمی آبی، ظاهری بسیار زیبا دارد.

بازیگر ایرلندی دوستدار امگا

بری کوگن2

«بری کیوگن»، بازیگر ایرلندی هم در این مراسم به امگا روی خوش نشان داد و یک ساعت امگا Globemaster به نام ساعت Omega Seamaster Globemaster به مچ داشت. بری کیوگن که برای بازی در فیلم «اشباح اینیشرین» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، این ساعت مچی را با کت و شلوار یاسی ساده و اسپرت ست کرد.

ریچاردمیل و بهترین بازیگر زن

2میشل یئو

میشل یئو، بازیگر مالزیایی هم که در مراسم اسکار 2023 عنوان بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد، یک ساعت مچی خاص به مچ داشت. ازآنجا که وی سفیر برند ریچارد میل است بنابراین چندان عجیب نیست که در نود و پنجمین مراسم اسکار، یک ساعت مچی از این برند را با نسخه سفارشی RM 07-02 انتخاب کرده باشد. این ساعت گرانقیمت الماس نشان، یک جعبه یاقوت کبود شفاف دارد. گفتنی است که این ساعت مچی در حال حاضر جزو محصولات ریچارد میل نیست ولی انتظار می رود در آینده در جمع محصولات این برند قرار بگیرد.

این کارتیه زیبا

جی الیس

جی الیس، هنرپیشه امریکایی هم در  مراسم نود و پنجمین اسکار، یک ساعت مچی کارتیه Cartier Tank Must با زه پوشیده شده از الماس به مچ داشت. تاکسیدوی مشکی این بازیگر با بند سیاه رنگ ساعت ست شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این ساعت مچی Cartier Tank هم یک قاب مستطیل شکل با زه مزین به الماس دارد.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما