فقط با یک پست اینستاگرامی توسط این برند و در 4 نقطه دنیا انجام شد:

صف های طولانی برای خرید ساعت مچی !

اقتصاد۱۰۰-بعد از انتشار یک پست اینستاگرامی توسط برند ساعت امگا مبنی بر فروش تعداد محدودی ساعت مچی MoonSwatch Mission To Moonshine Gold ،صف های طولانی برای خرید این ساعت شکل گرفت که در میان آنها کلکسیونرهای زیادی دیده می شوند .

صف های طولانی برای خرید ساعت مچی !

به گزارش گروه طلا و جواهر، برخلاف انتظار مردم،در ساخت این ساعت مچی که از واژه طلا در نامگذاری آن استفاده شده،از طلای چندانی استفاده نشده است.این ساعت مچی در تعدادی محدود و فقط در یک روزو تنها در چهار مکان در سراسر جهان در دسترس طرفداران ساعتهای گروه سواچ قرار گرفت.

این ساعت مچی در توکیو، در ساعت 9:30  به فروش رسید و در میلان، زوریخ و لندن هم مکانهایی به فروش آن اختصاص یافت. جالب است بدانید که بر خلاف انتظار هیچ محلی برای فروش این ساعت در  ایالات متحده امریکا درنظر گرفته نشد. سواچ می‌گوید همه مکان‌ها پیوند موضوعی با طلا دارند به همین دلیل هم از واژه طلا در نامگذاری این ساعت مچی استفاده شده است و این مکانها انتخاب شده اند.

امگا

به عنوان مثال، لندن به این دلیل انتخاب شد که مکانی است که در آن قیمت طلا در سطح جهانی ثابت است. از سوی دیگر، پارادپلاتز در سوئیس به خاطر بانک ها و ذخایر طلای خود شناخته شده است.البته برخی،این موضوع که این ساعت مچی در تعداد محدودی ساخته شده را تنها شیطنت امگا می دانند و معتقدند این برند باز هم در آینده نزدیک روزهایی را برای فروش این ساعت مچی پرطرفدار  مشخص خواهد کرد.

این ساعت مچی بانام تجاری Omega X Swatch و با عنوان مدل MonSwatch Mission to the Moon  به جهان معرفی شده است.قطر این ساعت مچی،۴۲  میلی متر وضخامت آن، 13.5 میلی متر است.

بدنه این ساعت مچی از جنس بیوسرامیک BioCeramic ساخته شده و رنگ صفحه هم مشکی است.این ساعت عقربه ها و نشانگرهای شب نما دارد و تاعمق ۳۰متری نسبتا ضدآب است.

امگا2

موتور این ساعت مچی که  کرونوگراف دارد، کوارتز است و عقربه های ساعت شمار، دقیقه شمار و ثانیه شمار در آن دیده می شود.این ساعت مچی با قیمت 275 فرانک سوئدی(CHF) در ۷مارس و در مکانهای منتخب لندن، میلان، توکیو و زوریخ به فروش رسید.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما