پاتک فیلیپ،انتخاب اسطوره فوتبال جهان

اقتصاد100- لیونل مسی در مراسم اهدای جوایز برترین بازیکن فوتبال فیفا یک ساعت مچی 218000 دلاری پاتک فیلیپ پلاتینیوم به مچ داشت که چشم همه را خیره کرده بود.

پاتک فیلیپ،انتخاب اسطوره فوتبال جهان

به گزارش گروه طلا و جواهر و ساعت ، مسی درست مانند سال گذشته با یک ساعت پاتک فیلیپ با صفحه سبز رنگ به میدان پا گذاشت. این ساعت مچی کرونوگراف با شماره رفرنس 5270P  سال گذشته هم بر مچ لیونل مسی بوددر مراسم بهترین های فوتبال فیفا که بتازگی در پاریس برگزار شده، لیونل مسی با پشت سر گذاشتن کیلیان امباپه و کریم بنزما، جایزه بهترین بازیکن مرد سال 2022 را دریافت کرد.

lionel-messi-patek-phillippe

امسال تاکنون یک سال فوق العاده برای این ستاره مهاجم بود که در جام جهانی 2022 قطر هفت گل به ثمر رساند و به آرژانتین کمک کرد تا اولین قهرمانی این تیم را در جام جهانی از سال 1986 تاکنون به ارمغان بیاورد. 

مسی هنگام دریافت جایزه، سخنرانی صمیمانه ای درباره اهمیت این لحظه داشت و  در عین حال  ساعت تماشایی پاتک فیلیپ خود را نیز به نمایش گذاشت. این ساعت مچی که سال گذشته یکی از انتخابهای اصلی کلکسیونرها بود و برایش قیمت ۲۱۸.۸۲۰ دلار تعیین شده بود،بسیار مورد توجه قرار گرفت.این ساعت ۴۱میلیمتری قابی از جنس پلاتینیوم دارد و پشت ساعت هم از جنس کریستال sapphire یاقوت کبودساخته شده است.

صفحه سبز رنگ و عقربه های طلایی این ساعت مچی در کنار بند براق سیاه رنگی که از جنس چرم کروکودیل ساخته شده، این کار را بسیار تماشایی کرده است.پاتک فیلیپ در سال 1889 ساعت مچی Perpetual Calendar را به ثبت رساند و از آن زمان این برند مرتباً نوآوری های جدیدی را ارائه کرده است.

در ساخت این مدل ساعت مچی کوکی پیچیده از مدلGrand Complications manual winding  از  موتور کرونوگراف CH 29-535 PS Q استفاده شده  و  همچنین روز/شب، تاریخ(تقویم) به شکل روز و ماه و همچنین سال کبیسه و فازهای مختلف ماه در حال کامل شدن را نشان می دهد.

در صفحه این ساعت مچی همچنین یک سابدایل شمارنده 30 دقیقه ای طراحی شده است.مسی پس از یک فصل که در آن 16 گل در 27 بازی به ثمر رساند و 14 پاس گل داد، جایزه بهترین بازیکن مرد را دریافت کرد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما