همبرگر جواهر در حراجی معروف دوبی

ساتبیزاقتصاد۱۰۰- حراج ساتبیز دوبی،جواهرات جالب و عجیبی از یک طراح برزیلی-لبنانی تبار ارائه می کند؛جواهراتی که از همبرگر گرفته تا قاشق و چنگال را نمایش می دهند.

همبرگر جواهر در حراجی معروف دوبی

به گزارش گروه طلا و جواهر،حراج ساتبیز دوبی اعلام کرد که اولین سری جواهرات خود را در این ماه عرضه می‌کند و اولین طراح مهمان که خلاقیت‌های خود را به نمایش می‌گذارد، طراح لبنانی برزیلی، نادین غصن(Nadine Ghosn) است.

آثار این طراح جواهرات لبنانی- برزیلی، در هیچ قالب خاصی جای نمی گیرد و وی ممکن است از هر چیزی الهام بگیرد.وی طرفداران زیادی دارد و از مشتریان پروپاقرص جواهرات دستساز وی می توان به بیانسه، آلیشیا کیز و آریانا گرانده اشاره کرد.

همبرگر طلا

این طراح برنده جوایز متعدد در حوزه طلا و جواهر گفت: «من از اینکه اولین طراح مهمان سری جواهرات مدرن و معاصر ساتبی باشم و آن را به طور رسمی در دبی راه اندازی کنم، هیجان زده هستم. 

نادین برای اولین بار در خاورمیانه در نمایشگاهی شرکت می کند و از مجموعه جدید خود با نام Youtensils رونمایی می کند. محصولات وی شامل قطعاتی ظریف شامل دستبندهایی به شکل چنگال و قاشق،همبرگر و... است.

این نمایشگاه  13 مارس برپاست و مجموعه وی برای خرید آنلاین و حضوری در ساتبی دبی در دسترس است.زندگی نادین نادین در آمریکا متولد شده و هم اکنون در بریتانیا زندگی می کند. او زندگی خود را بین هنگ کنگ، پاریس، نیویورک و توکیو گذراند و پس از تحصیل در رشته هنر و اقتصاد در دانشگاه استنفورد، در گروه تمرین لوکس BCG مشغول به کار شد.

در سال 2016، او عشق خود را به جواهرات به یک تجارت تبدیل کرد و نام تجاری خود را با نام Nadine Ghosn Fine Jewellery راه اندازی کرد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. او تکه‌هایی را از یک حلقه همبرگر شکل، با نان‌های کریستالی، تا دستبند و گوشواره‌های الهام‌گرفتهاز گیره‌های کاغذی، ساخته است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما