پنل جلویی تبلت پیکسل در رندر رسمی آن دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - تصویر رسمی تبلت گوگل حاشیه‌های ضخیم نمایشگر را نشان می‌دهد.

پنل جلویی تبلت پیکسل در رندر رسمی آن دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،همانطور که می‌دانیم، در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل که در تاریخ ۱۰ مه مصادف با ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد شاهد رونمایی از اولین تبلت گوگل موسوم به تبلت پیکسل خواهیم بود. در این راستا، اخیرا تصاویری از پنل پشتی تبلت گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته بود که در رویداد هفته طراحی میلان ثبت شده بود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری رندری از تبلت پیکسل لو رفته است که پنل جلویی آن را نشان می‌دهد. 

تصویر رندری تبلت پیکسل که توسط افشاگری برجسته به نام EvLeaks به اشتراک گذاشته شده است، حاشیه‌های نسبتا ضخیم نمایشگر اولین تبلت گوگل را نشان می‌دهد. به علاوه، دوربین سلفی نیز در حاشیه بالای نمایشگر (در حالت عمودی) قرار گرفته است که برای برقراری تماس‌های ویدئویی بسیار کارآمد است. جای‌گیری دوربین سلفی همچنین با نحوه قرار گرفتن تبلت پیکسل در داک مخصوص آن هماهنگ است. 


 

طبق آنچه در این تصویر مشخص است، رنگ پنل پشتی تبلت پیکسل بژ است در حالی که حاشیه‌های نمایشگر رنگ سفید به خود گرفته‌اند. بدنه دستگاه میزبان دریچه‌های اسپیکر و درگاه USB-C‌ خواهد بود. انتظار می‌رود تبلت گوگل در چهار رنگ مختلف روانه بازار شود. به علاوه، جنس بدنه تبلت پیکسل از جنس آلومینیوم خواهد بود که از مواد بازیافتی ساخته شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت پیکسل از تراشه تنسور G2 بهره خواهد برد که با یک مدل حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. شایعه شده است که مدل ۱۲۸ گیگابایتی این تبلت با برچسب قیمتی بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ یورو به فروش خواهد رسید. از دیگر مشخصات فنی تبلت پیکسل می‌توان دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی را نام برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما