گوگل اولین تیزر رسمی پیکسل 7a‌ را منتشر کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شعبه هندی برند گوگل امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری رسمی از میان‌رده جدید خود ، رسما عرضه این گوشی را تایید کرد.

گوگل اولین تیزر رسمی پیکسل 7a‌ را منتشر کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،تا به امروز، شایعات و گزارش‌های مختلفی پیرامون نسل جدید میان‌رده گوگل موسوم به پیکسل 7a در اختیار کاربران قرار گرفته است. حالا اما امروز غول فناوری آمریکایی با انتشار تیزری رسما عرضه این گوشی را تایید کرد. در این راستا، شعبه هندی برند گوگل اعلام کرده است که پیکسل 7a در تاریخ ۱۱ مه مصادف با ۲۱ اردیبهشت برای بازار این کشور عرضه خواهد شد. گوگل در ادامه تایید کرد که گوشی جدید این برند به مانند سری پیکسل ۷ تنها از طریق FlipKart قابل سفارش خواهد بود. 

با توجه به انتشار این تیزر، به نظر می‌رسد پیکسل 7a‌ در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) و در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O معرفی خواهد شد. به دلیل اختلاف زمانی ۱۲٫۵ ساعته بین کالیفرنیا و پایتخت هند، احتمالا گوشی میان‌رده گوگل به طور همزمان در تاریخ‌های یاد شده برای بازار آمریکای شمالی و هند رونمایی خواهد شد. 

شایان ذکر است اوایل امروز، افشاگری برجسته به نام Roland Quandt برخی از تصاویر تبلیغاتی پیکسل 7a‌ را در اختیار کاربران قرار داد که بخشی از مشخصات فنی و طراحی این گوشی را فاش ساخته است. طبق گزارش این افشاگر، پیکسل 7a از نمایشگر ۶٫۱ اینچی فول اچ‌دی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. دوربین اصلی این گوشی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که از قابلیت بزرگنمایی ۸ برابری Super Res Zoom‌ پشتیبانی می‌کند. دیگر دوربین‌های پیکسل 7a شامل لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. 

قلب تپنده این گوشی تراشه تنسور G2 خواهد بود که احتمالا با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت همراه خواهد شد. برچسب قیمتی میان‌رده گوگل به احتمال زیاد ۵۰۰ دلار خواهد بود. یکی از ویژگی‌های برجسته پیکسل 7a که در نسل قبلی وجود نداشت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم خواهد بود. به علاوه، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی احتمالا قادر خواهد بود تا یک روز کامل کاربر را همراهی کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل 7a در سه رنگ مشکی، آبی و کرم بازار خواهد شد که به ترتیب Arctic Blue، Carbon و Cotton Flavors نام خواهند داشت. فروش فیزیکی دستگاه نیز احتمالا در تاریخ ۳۰ مه آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما