پیکسل فولد را در اولین رندر رسمی لو رفته ببینید!

اقتصاد ۱۰۰ -به تازگی رندری از گوشی تاشو گوگل فاش شده است که طراحی آن را به صورت کامل نشان می‌دهد.

پیکسل فولد را در اولین رندر رسمی لو رفته ببینید!

به گزارش گروه دانش و فناوری،همانطور که می‌دانیم، گوگل قصد دارد به زودی از اولین گوشی تاشو خود موسوم پیکسل فولد رونمایی کند. این گوشی موردانتظار برای مدت طولانی موضوع و بحث بسیاری از شایعات مختلف بوده است و حتی تصاویری نیز از آن در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز اولین تصاویر رندری پیکسل فولد فاش شد که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی این گوشی برای مقاصد بازاریابی است. 

افشاگر برجسته، ایوان بلس، اولین تصاویر رندری رسمی پیکسل فولد را به اشتراک گذاشته است که اکثر جزئیات طراحی گوشی تاشو گوگل را به خوبی نشان می‌دهند. در این تصاویر، نسخه مشکی‌رنگ پیکسل فولد مشاهده می‌شود که احتمالا Charcoal نام خواهد داشت.

طبق تصاویر رندری پیکسل فولد، به نظر می‌رسد لولای اولین گوشی تاشو گوگل بسیار نازک خواهد بود که باعث می‌شود ضخامت دستگاه نیز به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. در مقایسه با گلکسی زد فولد ۴، به نظر می‌رسد پیکسل فولد از ضخامت کمتری بهره خواهد برد. دیگر ویژگی برجسته محصول جدید گوگل ابعاد عریض‌تر نمایشگر خارجی است که سبب شده است ارتفاع دستگاه به نسبت دیگر گوشی‌های سری پیکسل مقداری کوتاه‌تر شود. 

شایان ذکر است به مانند دیگر گوشی‌های گوگل، پیکسل فولد نیز از لانچر اختصاصی پیکسل بهره خواهد برد. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان همان نوار فلزی شناخته‌شده سری پیکسل است که در آن دوربین‌‌ سه‌گانه قرار گرفته‌ است. خوشبختانه نمایشگر کاور پیکسل فولد از حاشیه نمایشگر نازکی برخوردار خواهد بود که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. 

شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که پیکسل فولد از نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچی و نمایشگر کاور ۵٫۸ اینچی بهره خواهد برد. هر دو این نمایشگرها از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. قلب تپنده اولین گوشی تاشو گوگل تراشه تنسور G2 خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5 همراه خواهد شد. دوربین سه‌گانه پیکسل فولد شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۰٫۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰٫۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل فولد احتمالا در دو کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگاباتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این دو نسخه به ترتیب با برچسب قیمتی ۱۸۰۰ و ۱۹۲۰ دلاری عرضه خواهند شد. انتظار می‌‍رود پیکسل فولد در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O معرفی و فروش رسمی آن نیز از ماه ژوئن سال جاری میلادی آغاز شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما