پیکسل 7a به زودی برای فروش عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - افشاگری خوش‌نام ادعا کرده است که میان‌رده گوگل تا دو هفته دیگر روانه فروشگاه‌های مختلف خواهد شد.

پیکسل 7a به زودی برای فروش عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل به سرعت نزدیک می‌شود و طرفداران محصولات غول فناوری آمریکایی برای دستگاه‌های جدید این برند هیجان‌زده هستند. انتظار می‌رود در رویداد پیش رو گوگل شاهد رونمایی از نسل جدید سری میان‌رده گوگل موسوم به پیکسل 7a باشیم که احتمالا با برچسب قیمتی رقابتی روانه بازار خواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد گوگل در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه پیکسل 7a است چرا که به تازگی گزارشی از سوی افشاگری برجسته به نام SnoopyTech ادعا کرده است میان‌رده این برند تا دو هفته آینده در اختیار فروشندگان مختلف قرار خواهد گرفت. با توجه به این موضوع، رونمایی پیکسل 7a در رویداد I/O گوگل قطعی خواهد بود. کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل در تاریخ ۱۰ مه مصادف با ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

برخی از منابع خبری اذعان داشته‌اند که پیکسل 7a برای اولین بار در سری پیکسل a با حافظه رم ۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، دیگر قابلیت برجسته این گوشی دوربین دوگانه آن خواهد بود که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. پنل جلویی پیکسل 7a میزبان نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد بود. برای اجرای پردازش‌های سخت‌افزاری، پیکسل 7a از تراشه اختصاصی تنسور G2 برخوردار خواهد بود. 

از نقطه نظر طراحی، پیکسل 7a از زبان طراحی سری پرچمدار پیکسل ۷ همراه خواهد شد. در این راستا، در پنل پشتی میان‌رده گوگل نوار فلزی قرار خواهد گرفت که در آن دوربین دوگانه جای گرفته است. گزارش شده است که بدنه پیکسل 7a فلزی خواهد بود و نوار دوربین نیز روکش آلومینیومی خواهد داشت. شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گوشی جدید گوگل در سه رنگ سفید، خاکستری و آبی روشن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

در نهایت باید اشاره کرد که علاوه بر پیکسل 7a، انتظار می‌رود در رویداد موردانتظار گوگل اولین گوشی تاشو این برند موسوم به پیکسل فولد نیز معرفی شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما