هواوی Enjoy 60X در اولین تصاویر واقعی دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی جدید هواوی به نظر نسخه بالارده هواوی Enjoy 60 محسوب می‌شود که از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هواوی Enjoy 60X در اولین تصاویر واقعی دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،ماه گذشته، برند هواوی در رویداد رونمایی از محصولات جدید خود یک گوشی مقرون به صرفه به نام هواوی Enjoy 60 را نیز معرفی کرد که با برچسب قیمتی ۱۷۰ یورویی روانه بازار شده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد به زودی از مدل جدید سری Enjoy رونمایی کند که با نام تجاری هواوی Enjoy 60X عرضه خواهد شد. 

طبق این گزارش، هواوی Enjoy 60X احتمالا به عنوان نسخه بالارده گوشی هواوی Enjoy 60 معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین در تصاویر واقعی جدیدی دیده است که طراحی آن را نشان می‌دهند. در این راستا، هواوی Enjoy 60X از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با برادر کوچک‌تر خود دارد. برای مثال، پنل پشتی گوشی جدید هواوی میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکلی است که دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در آن قرار خواهند گرفت. برای مقایسه، دوربین‌های هواوی Enjoy 60‌ در دو حلقه مجزا جای گرفته‌اند که به صورت عمودی در زیر هم قرار دارند. 

شایان ذکر است در پنل جلویی هواوی Enjoy 60X نیز نمایشگر با ناچ بزرگ دیده می‌شود که در آن دوربین سلفی به همراه بخش کپسولی صدا تعبیه شده است. از آن سو، هواوی Enjoy 60 به ناچ قطره‌ای مجهز شده است. خوشبختانه نمایشگر گوشی هواوی از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. 

خوشبختانه در این گزارش بخشی از مشخصات فنی هواوی Enjoy 60X نیز ذکر شده است. گوشی جدید هواوی ظاهرا از نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۹۶ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود که احتمالا با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. منبع این گزارش ادعا کرده است که هواوی Enjoy 60X در سه نسخه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. انرژی موردنیاز سخت‌افزار گوشی هواوی توسط باتری حجیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما