لیست مشخصات فنی کامل هواوی نوا ۱۱ الترا لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ - سری میان‌رده هواوی نوا ۱۱ در تاریخ ۲۸ فروردین معرفی خواهد شد.

لیست مشخصات فنی کامل هواوی نوا ۱۱ الترا لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری ، تا امروز تصور می‌شد که سری میان‌رده جدید هواوی نوا ۱۱ تنها شامل دو مدل هواوی نوا ۱۱ و هواوی نوا ۱۱ پرو خواهد بود. حالا اما به تازگی گزارشی پیرامون مدل سوم این سری میان‌رده موسوم به هواوی نوا ۱۱ الترا منتشر شده است که مشخصات فنی آن را فاش ساخته است. همانطور که از نام این گوشی پیداست، انتظار می‌رود هواوی نوا ۱۱ الترا به عنوان نسخه قدرتمند سری هواوی نوا ۱۱ معرفی شود. 

براساس آنچه افشاگر برجسته چینی Digital Chat Station ادعا کرده است، هواوی نوا ۱۱ الترا به تراشه میان‌رده ولی قدرتمند اسنپدراگون 778G‌ با شبکه 4G مجهز خواهد شد. قبلا شایعه شده بود که مدل قدرتمند سری هواوی نوا ۱۱ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد ولی حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چینی برای کاهش قیمت محصول جدید خود مجبور به استفاده از تراشه ارزان‌تری شده است. 

هواوی نوا ۱۱ الترا از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین از رزولوشن تصویر ۲۵۶۲ در ۱۲۰۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ و تنظیم نور ۱۴۴۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، گوشی جدید هواوی از دوربین دوگانه شامل سنسورهای ۶۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که انتظار می‌رود در ناچ کپسولی‌شکل نمایشگر قرار بگیرند. دوربین‌ سلفی هواوی نوا ۱۱ الترا از زوم تله‌فوتو ۲ برابری نیز پشتیبانی می‌کند. 

پنل پشتی هواوی نوا ۱۱ الترا میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با فیلتر رنگی RYYB را در خود جای داده است. یکی از ویژگی‌های اصلی دوربین این گوشی دیافراگم متغیر دوربین خواهد بود که برای ثبت تصاویر پرتره و تصویربرداری در شرایط نوری کم  کاربرد دارد. دیگر دوربین‌های این گوشی شامل لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی نوا ۱۱ الترا از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی بهره خواهد برد. وزن این گوشی نیز در حدود ۷٫۹۹ میلی‌متر خواهد بود در حالی که وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد. به علاوه، گوشی جدید هواوی ظاهرا از شیشه محافظ Kunlun و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برخوردار خواهد بود. 

 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما