رندرهای منتسب به موتو ریزر لایت فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -موتورولا احتمالا امسال دو گوشی تاشو روانه بازار خواهد کرد.

رندرهای منتسب به موتو ریزر لایت فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند، موتورولا قرار است امسال از جدیدترین نسخه گوشی تاشو خود موسوم به موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ رونمایی کند. این گوشی یک محصول پرمیوم خواهد بود که از مشخصات فنی مانند تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و نمایشگر کاور بزرگ بهره خواهد برد. به علاوه، گزارش شده است که موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ در ماه ژوئن سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد موتورولا در حال ساخت و توسعه یک گوشی تاشو دیگر است که به احتمال زیاد به عنوان نسخه میان‌رده موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ شناخته خواهد شد. در این راستا، وبسایت MySmartPrice با همکاری افشاگری برجسته موسوم به OnLeaks تصاویر رندری این گوشی به نام موتو ریزر لایت را به اشتراک گذاشته است. البته امکان دارد این گوشی با نام تجاری موتر ریزر ۲۰۲۳ نیز عرضه شود.

رندرهای موتو ریزر لایت نشان می‌دهند که این گوشی به نمایشگر داخلی تاشو با ناچ حفره دوربین سلفی و حاشیه‌های باریک مجهز خواهد بود. در پنل پشتی گوشی تاشو موتورولا نیز نمایشگر کاور کوچکی را می‌بینیم که احتمالا تنها قادر خواهد بود تنها کارهای ساده‌ای مانند نمایش نوتیفیکیشن‌ها و پاسخ به تماس‌ها را انجام دهد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد یکی از تفاوت‌های اصلی بین دو گوشی تاشو موتورولا مربوط به نمایشگر کاور آن‌ها باشد. در کنار نمایشگر کاور نیز دوربین دوگانه همراه با فلش LED قرار گرفته است. 

در نهایت باید اشاره کرد که در این گزارش اشاره‌ای به مشخصات فنی و جزئیات قیمتی موتو ریزر لایت نشده است ولی انتظار می‌رود به زودی اطلاعات تازه‌ای از گوشی تاشو موتورولا در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما