شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ یک ساعت دوام می‌آورد

اقتصاد ۱۰۰ - احتمالاً شما هم با حس بدی که هر کاربر گوشی هوشمند با ظاهرشدن رنگ قرمز در نماد باتری تجربه می‌کند.

شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ یک ساعت دوام می‌آورد

به گزارش گروه دانش و فناوری،جدیدترین گوشی اولترا شیائومی در 18 آوریل با دوربین تنظیم‌شده توسط لایکا رونمایی خواهد شد. پیش از عرضه، شرکت شیائومی اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است و جدیدترین تیزرها عملکرد باتری آن را به نمایش می‌گذارند. طبق اطلاعات منتشرشده، شیائومی 13 اولترا با تراشه‌های Surge P2 و Surge G1 روانه بازار خواهد شد.

شارژ شیائومی 13 اولترا

هنوز جزئیاتی زیادی در مورد تراشه Surge G1 دردسترس نیست. اما ما می‌دانیم که Surge P2 جانشین تراشه Surge P1 است که سری شیائومی 12 از آن بهره می‌برد. این شرکت خاطرنشان کرد که P1 به مدیریت بهتر گرما و بهبود کارایی شارژ کمک می‌کند.

تراشه‌های جدید عملکرد باتری این گوشی شیائومی را بهبود می‌بخشند. این شرکت ادعا می‌کند که شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ تا 60 دقیقه دوام می‌آورد و حتی از یک تماس تلفنی 12 دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند. با این حال، این قابلیت فقط زمانی ارائه می‌شود که دستگاه در حالت باتری اضطراری باشد.

شیائومی 13 اولترا به عنوان دستگاهی با عملکرد عالی دوربین شناخته می‌شود. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی 1 اینچی و لنزهای کمکی 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. شیائومی قرار است سه‌شنبه‌ هفته جاری جدیدترین گوشی پرچم‌دارش را به‌نمایش بگذارد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما