تصاویر واقعی و مشخصات فنی شیائومی ۱۳ لایت فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -سری پرچمدار شیائومی ۱۳ همراه با نسخه میان‌رده آن در تاریخ ۷ اسفند برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

تصاویر واقعی و مشخصات فنی شیائومی ۱۳ لایت فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، شیائومی چندی پیش رسما تایید کرد که سری پرچمدار این برند شامل سه مدل شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت در طی رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ و در تاریخ ۲۶ فوریه مصادف با ۷ اسفند برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. البته به نظر می‌رسد همچنان باید منتظر پرچمدار پرمیوم شیائومی یعنی شیائومی ۱۳ الترا باشیم چرا که غول فناوری چینی تا به امروز اشاره‌ای به گوشی خود نداشته است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز تصاویر واقعی و مشخصات فنی نسخه میان‌رده سری شیائومی ۱۳ در دسترس کاربران قرار گرفت. 

طبق این گزارش، شیائومی ۱۳ لایت ارزان‌ترین گوشی سری شیائومی ۱۳ خواهد بود که از مشخصات فنی آن نیز کاملا مشخص است. در این راستا، این گوشی میان‌رده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد که در آن ناچ کپسولی‌شکل جای گرفته است. این ناچ میزبان دوربین سلفی دوگانه است که احتمالا دو سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تنپده شیائومی ۱۳ لایت تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌امپرساعتی تامین خواهد شد. سرعت شارژ این گوشی نیز احتمالا ۶۷ واتی است که در اکثر گوشی‌های میان‌رده این برند چینی به کار رفته است. در پنل پشتی شیائومی ۱۳ لایت نیز دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. 

اگر این مشخصات فنی برای شما آشنا است، باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ لایت به عنوان نسخه بازار جهانی شیائومی CIVI 2 که سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی شد روانه بازار جهانی خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود شیائومی ۱۳ لایت با کانفیگ‌های حافظه رم تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس کاربران قرار بگیرد. به علاوه، دیگر دوربین‌های این میان‌رده شامل لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما