۱۰ آذر رونمایی از شیائومی 13

سری پرچمدار جدید شیائومی احتمالا ماه بعد میلادی در چین معرفی خواهد شد.

۱۰ آذر رونمایی از  شیائومی 13

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،نسل جدید سری پرچمدار شیائومی موسوم به سری شیائومی 13 در چند وقت اخیر موضوع بحث بسیاری از گزارش‌ها و شایعات مختلف بوده است. در این راستا، به نظر می‌رسد سری شیائومی 13 با طراحی جدید پنل پشتی ماه بعد میلادی در چین رونمایی خواهد شد. در حالی که هنوز این برند چینی زمان رونمایی سری پرچمدار جدید خود را اعلام نکرده است، یوتوبری برجسته به نام Sahil Karoul در گزارش جدید خود زمان رونمایی سری شیائومی 13 را فاش کرده است.

طبق این گزارش، سری موردانتظار شیائومی 13 در تاریخ 1 دسامبر سال جاری مصادف با 10 آذر در چین رونمایی خواهد شد. گزارش‌های قبلی نیز اذعان کرده بودند که این سری پرچمدار در ماه دسامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و با توجه به این گزارش جدید، می‌توان مطمئن بود که سری شیائومی 13 ماه بعد میلادی معرفی خواهد شد. همچنین این افشاگر تصاویری رندری از شیائومی 13 در دو رنگ قهوه‌ای و آبی به اشتراک گذاشته است که البته قبلا نسخه قهوه‌ای رنگ آن نیز دیده بودیم.

 

همانطور که در این تصاویر رندری مشخص است، سری شیائومی 13 از فریم کناری و نمایشگر تخت بهره خواهد برد. به علاوه، طراحی پنل پشتی این سری پرچمدار نیز تغییر خواهد داشت و حالا سری شیائومی 13 با ماژول دوربینی مربعی‌شکلی همراه خواهد بود که در آن سه سنسور قرار گرفته است. پنل جلویی سری شیائومی 13 میزبان نمایشگر تخت با ناچ حفره دوربین سلفی و حاشیه‌های اندک خواهد بود.

 

04

شایان ذکر است که چند روز پیش دو مدل سری شیائومی 13 یعنی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و حافظه رم 12 گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفتند و نتایج تست‌های پردازشی آن‌ها فاش شد. طبق لیست گیک‌بنچ، شیائومی 13 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1497 و 5089 شده است. از آن سو، شیائومی 13 پرو در تست‌های مشابه به ترتیب امتیازهای بالاتر 1504 و 5342 را به خود اختصاص داده است.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی شیائومی 13 می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. به علاوه، این پرچمدار احتمالا به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سرعت شارژ 120 واتی مجهز خواهد بود. 

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز