شیائومی 13T پرو در حال توسعه است و به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ -مدل جدید سری شیائومی ۱۳ به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 الترا عرضه خواهد شد.

شیائومی 13T پرو در حال توسعه است و به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،برند شیائومی قصد دارد در طی ماه جاری میلادی از گوشی پرمیوم خود به نام شیائومی ۱۳ الترا رونمایی کند که مدل چهارم سری شیائومی ۱۳ محسوب می‌شود. به علاوه، مدیرعامل شیائومی رسما تایید کرد که این گوشی موردانتظار روانه بازار جهانی خواهد شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد کار شیائومی هنوز با سری شیائومی ۱۳ تمام نشده است چرا که شایعه شده است غول فناوری چینی قصد دارد به زودی نسخه پنجم این سری پرچمدار موسوم به شیائومی 13T‌ پرو را معرفی کند. 

وبسایت شناخته‌شده Xiaomiui در گزارش جدید خود ادعا کرده است دو گوشی هوشمند متعلق به برند شیائومی در پایگاه اطلاعاتی IMEI دیده شده است. این دو گوشی که با شناسه مدل‌های 23078PND5C و 23078PND5G در IMEI لیست شده‌اند هنوز در حال گذارندن مراحل توسعه هستند. حرف G حاضر در شناسه مدل گوشی دوم نشان‌دهنده عرضه آن برای بازار جهانی است در حالی که حرف C به معرفی برای بازار چین اشاره دارد. در این راستا، وبسایت Xiaomiui اذعان داشته است که شناسه مدل با حرف G همان شیائومی 13T‌ پرو است و نسخه با حرف C گوشی ردمی K60 الترا خواهد بود. 

این وبسایت در ادامه گزارش خود ادعا کرد که ردمی K60‌ الترا در ابتدا برای بازار چین عرضه خواهد شد و سپس این گوشی با نام تجاری شیائومی 13T پرو روانه بازارهای جهانی می‌شود. به علاوه، هر دو این گوشی‌ها احتمالا به تراشه پرچمدار دایمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهند بود. با توجه به این موضوع، شیائومی 13T‌ پرو به اولین گوشی برند شیائومی بدل خواهد شد که با تراشه قدرتمند مدیاتک عرضه می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود شیائومی 13T پرو و ردمی K60 الترا در زمره محصولات قدرتمند با برچسب قیمتی رقابتی قرار بگیرند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما