شیائومی ۱۳ الترا در طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -برند شیائومی امروز به طور رسمی تایید کرد که نسل جدید سری الترا این شرکت در ماه آوریل رونمایی خواهد شد.

شیائومی ۱۳ الترا در طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام، ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی بود که شیائومی نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری شیائومی ۱۳ را برای بازار چین معرفی کرد. پس گذشت دو ماه، این سری پرچمدار که شامل دو مدل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو می‌شود در فوریه سال جاری میلادی روانه بازار جهانی شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدل الترا سری پرچمدار شیائومی به نام شیائومی ۱۳ الترا قرار است به زودی معرفی شود. 

طبق این گزارش، برند شیائومی امروز رسما تایید کرد که شیائومی ۱۳ الترا در طی ماه جاری میلادی (آوریل)‌ برای بازار چین معرفی خواهد شد. به علاوه، غول فناوری چینی در اعلامیه خود اذعان داشته است که این گوشی پرمیوم با همکاری برند دوربین لایکا توسعه داده شده است. در این راستا، شیائومی ۱۳ الترا به احتمال زیاد قرار است تجربه عکاسی قدرتمندی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. 

شایان ذکر است شیائومی اعلام کرد که شیائومی ۱۳ الترا در طی ماه‌های پیش رو روانه بازارهای جهانی خواهد شد. برای مقایسه، شیائومی 12S الترا تنها برای بازار چین عرضه شده است و حالا به نظر می‌رسد کاربران بیشتری قادر خواهند بود که گوشی پرمیوم شیائومی را خریداری نمایند. البته نباید از فواید مالی تصمیم شیائومی غافل شویم چرا که این برند طرفداران زیادی در سطح جهان دارد و احتمالا شیائومی ۱۳ الترا فروش موفقی را تجربه خواهد کرد. 

برخی از گزارش‌ها مدعی‌ شده‌اند که شیائومی ۱۳ الترا در تاریخ ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) و یا ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود طی روزهای آتی شیائومی زمان دقیق معرفی محصول پرمیوم خود را اعلام کند. 

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که شیائومی ۱۳ الترا به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد LTPO با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. مطابق انتظار، قلب تپنده این گوشی پرمیوم تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا یک ترابایت همراه می‌شود. متأسفانه حجم باتری گوشی پرچمدار شیائومی مشخص نشده است ولی لیست گواهی 3C قبلا تایید کرد که شیائومی ۱۳ الترا از شارژ باسیم ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ الترا با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار خواهد شد. پنل پشتی این گوشی احتمالا میزبان سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی خواهد بود که با دوربین‌های فوق عریض، تله‌فوتو و پریسکوپی به ثبت تصاویر می‌پردازد. 

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما